קורס מכירות עבור מנהלי תיקי לקוחות
מטרת הקורס – לשפר את התוצאות העסקיות של מנהלי תיקי לקוחות באמצעות יכולות ניהול גבוהות יותר של תיק הלקוחות שברשותם.
קהל היעד – מנהלי חברות ומנהלי עסקים, אנשי מכירות העוסקים בניהול תיקי לקוחות, או כאלו שרוצים לעסוק בניהול תיקי לקוחות.
הנושאים הנלמדים – קורס מכירות לניהול תיקי לקוחות
- כלים מעשיים ליבואני ולמפיצים כיצד לבנות תיק לקוחות איכותי ולבצע ניהול לקוחות בהתאם.
- מה חשוב בניהול תיק לקוחות ומה נחשב בזבוז זמן.
- הכרת תיק הלקוחות, הפוטנציאל שלו, שווי כל לקוח בנפרד ושווי התיק.
- בניית אסטרטגיית מכירה לשיפור התוצאות העסקיות של תיק הלקוחות.
- הבנה מעמיקה של השוק הקמעונאי, ניהול מרחב המכירה ואיפה כדאי שהמוצרים שלנו יוצגו ללקוחות.
- כיצד נכנסים ללקוח פוטנציאלי ופותחים אותו כלקוח חדש.
- בניית מערכות אמון וכמיה עם הלקוחות המנוהלים.
- שפת הגוף בתהליך המכירה.
- מהי הזמנה טובה וכיצד כובשים שטחי מדף.
- הצגת מגוון המוצרים שאתם מוכרים לבעלי החנויות בצורה אפקטיבית.
- הדרך לביצוע רצף של סגירות כדי לשפר את ממוצע ההזמנה ללקוח.
- התאמת המכירה לסגנון התקשורת של הלקוחות.
- טיפול בהתנגדויות – לרבות התנגדויות מחיר.