יועץ שיווקי

מביאים עסקים לצמיחה ושגשוג

יועץ שיווקי, הדרך שלכם לפסגות חדשות

ליצור הזדמנויות לצמיחה וליצירת אסטרטגיה שיווקית

יועץ שיווקי הוא מומחה מקצועי המסייע לחברות להצמיח את העסקים שלהן על ידי מתן אסטרטגיות ותוכניות שיווק יעילות. בעלי מקצוע אלו מנתחים את עמדת השוק הנוכחית של החברה ואת דפוסי התנהגות הצרכנים, ולאחר מכן מציעים המלצות כיצד לשפר את מאמצי השיווק של החברה ולהגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה יותר.

תפקידו של יועץ שיווקי הופך חשוב יותר ויותר בעולם העסקים של היום, כאשר חברות מתמודדות עם תחרות עזה ונוף שוק משתנה כל הזמן. יועץ שיווקי מביאים נקודת מבט רעננה לשולחן ויכולים לעזור לחברות להישאר לפני העקומה במאמצי השיווק שלהן.

כל יועץ שיווקי מתמחה בתחום מומחיות כלשהו היות ועולם השיווק רחב ובעל ערוצים רבים. המרכז הישראלי לשיווק מומחים ביעוץ שיווקי ממוקד הגדלת המכירות מהכנת האסטרטגיה הראשונית, הבנת השוק ועד למכירה הסופית.

 

לתיאום פגישה שאינה מחייבת

    מרכיבי האסטרטגיה השיווקית

    לעצב את האסטרטגיה של העסק שלכם עם יועץ שיווקי

    תפקיד חשוב של יועץ שיווקי הוא לעבוד עם מנהלי חברות על האסטרטגיה השיווקית שלהם, האסטרטגיה שתביא להם את הגדלת המכירות. הבניה חייבת להתאים להגדרת הערכים, הייעוד והחזון של החברה, לנתח את הנתונים העסקיים הקיימים, יחסי ההמרה בין שלבי השיווק השונים, הבנת המדיה והתקציבים בהם יש להתמקד, להכיר את כוח השיווק והמכירה ולבנות תהליכים לייעול המשפך השיווקי, תהליכי המכירה ומדדי סגירת העסקה.

    איתור יועץ שיווקי נעשה בקלות יש שפע של יועצים בשוק, לעומת זאת איתור יעוץ שיווקי איכותי המתאים לצורכי חברתכם היא מטלה יותר קשה בחירה טובה תאפשר למנהלי חברות להתמקד בניהול העסקים ובתהליכי העבודה בזמן שפעילות השיווק והאסטרטגיה השיווקית מנוהלת על ידי יועץ שיווקי חיצוני.

    אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם יועץ שיווקי הוא שהם מביאים שפע של ניסיון וידע לשולחן. ישנם יועצים שממקדים את האסטרטגיה שלהם במיתוג, מיצוב או בידול, כאלו הממוקדים באסטרטגיית הפרסום או יחסי ציבור ואנחנו במרכז הישראלי לשיווק ממוקדים באסטרטגיה שיווקית להגדלת המכירות.

    עם יועץ שיווקי אתם חוסכים זמן והוצאות

    יועץ שיווקי גם מציע לחברות את ההזדמנות להגדיל את מאמצי השיווק שלהן. הסיבה לכך היא שיש לו את ההבנה, המומחיות ואנשי קשר בחברות שיווק נוספות לבצע קמפיינים שיווקיים בקנה מידה גדול, להגיע לקהל היעד שלהן בצורה יעילה יותר ולהתאים את מאמצי השיווק לשווקים משתנים וזאת כדי להבטיח שחברות יישארו בקדמת העקומה.

    בנוסף ליתרונות אלו, יועץ שיווקי מציע לחברות גם אפשרות לחסוך זמן וכסף. על ידי ניהול השיווק של החברה במיקור חוץ ובכך לאפשר לחברות לפנות את המשאבים הפנימיים שלהן ולהתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלהן. זה יכול להביא לחיסכון משמעותי בעלויות ויכול לעזור לחברות להצמיח את העסק שלהן בצורה יעילה יותר.

    שולחן עבודה עם מחשב וטלפון וכיתוב שיווק
    מנהל רושם על קיר מזכוכית מיתוג העסק שלך.

    ניסיון = הצלחה, יועץ שיווקי = שפע ושגשוג

    יועץ שיווקי יכול גם לעזור לחברות למדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלהן. יועצי שיווק משתמשים במגוון של מדדים, כגון תעבורה לאתר, המרות, ושיעורי מעורבות, יעילות מכירה ותהליכי שיווק, כדי לעקוב אחר ההשפעה של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. לאחר מכן הם משתמשים במידע זה לביצוע התאמות לייעל את מאמצי השיווק שלהם להשפעה מרבית.

    לסיכום, יועץ שיווקי ממלא תפקיד חשוב בסיוע לחברות להצמיח את עסקיהן על ידי מתן אסטרטגיות ותוכניות שיווק יעילות. הוא מביא שפע של ניסיון וידע לשולחן ויכולים לעזור לחברות להגיע לקהל היעד שלהן בצורה יעילה יותר, אם אתם מחפשים להרחיב את העסק שלכם, מומלץ לשקול לעבוד עם יועץ שיווקי כדי לקחת את מאמצי השיווק שלכם לשלב הבא.