טלמרקטינג ותיאום פגישות

ליווי והדרכת צוותי מכירות טלפונית

מומחים בהגדלת המכירות!

המרכז הישראלי לשיווק – חברת יועצים מובילה המתמקדת בליווי חברות וארגונים בתהליכי המכירה.

בארגונים שתהליך המכירה שהם כולל "מכירה טלפונית", אנו מספקים עבורם שירותי הקמת מערך מכירות טלפוני או מערך תיאום פגישות, בארגונים בהם קיים צוות מכירות טלפוני אנו מבציעים הכשרות, הדרכות פנים ארגוניות, ליווי מנהלי מוקדי המכירות, ליווי צוות המכירות הטלפוני וגם ניהול מכירות חיצוני של מוקדי מכירות.

בין לקוחותינו עמותות גדולות ומוכרות שנדרשות לגייס תרומות, לצד חברות מסחריות המפעילות מוקדים לצורכי מכירות.

בכל תהליך ליווי או הקמה של צוות מכירות טלפוניות, אנו מבצעים בתחילת הפעילות ניתוח המצב הקיים, הבנת תהליכי המכירה, השירותים או המוצרים, האזנה לשיחות מכירה קיימות, ניתוח אופי הצוות והיכולות שלו ובהתאם בונים תהליך ליווי או/ו הדרכה מותאמים לצורכי הארגון.

לתיאום פגישה שאינה מחייבת

    טלמרקטינג

    טלמרקטינג - מכירה טלפונית ושירות לקוחות

    השוק הישראלי המאופיין באגרסיביות שיווקית ובמלחמה על כיסו של הלקוח, מחייב חברות וארגונים, לעבור משיווק פסיבי לשיווק יוזם וממוקד.

    שימוש באנשי טלמרקטינג ומתאמי פגישות מאפשר לחברות לבצע חדירה אפקטיבית ופתיחת דלתות ללקוחות פוטנציאליים, הפעלה איכותית של אנשי השטח והגדלה משמעותית של ביצועי המכירות.

    שימור הלקוחות מתבצע באמצעות יחידות השירות והשימור בכל חברה וחברה.

    במסגרת הקורסים שלנו ובמסגרת ליווי עסקים, קיים קורס מכירה טלפונית ושירות לקוחות.

    מבין הנושאים הנלמדים :

    הכרת עולם הטלמרקטינג .
    שפת הגוף הטלפונית .
    מבנה שיחת מכירה – תיאום הפגישה.
    ההבדל בין שיחה יזומה לשיחה נכנסת
    בניית אמון עם הלקוח הפוטנציאלי .
    הכרות עם הלקוח וזיהוי צרכים .
    למידה תוך כדי תנועה – ניתוח שיחות On Line