הדרכות פנים ארגוניות

ארגון לומד הוא ארגון מנצח

המומחים שלכם להדרכות פנים ארגוניות - כדאי איתנו

המרכז הישראלי לשיווק, מספק שירותי הדרכות והכשרות לארגונים וחברות כשהמטרה להתאים את מבנה ההדרכה, התכנים, התרגולים והיעדים לצורכי הארגון, למוצרים או לשירותים שהוא משווק. ארגונים מסוימים מזמינים מחברתנו הדרכה פנים ארגונית חד פעמית במטרה לשפר את יכולות המכירה של הצוות או כדי לייצר אחידות בתהליך המכירה, במבנה ובשיטות המכירה ואחרים מעוניינים לייצר בארגונם תהליך של ארגון לומד ובעזרת תכנית שנתית שאנו מספקים עבורם באמצעות מספר מרצים שעובדים אתנו. להלן השיטות :

1. הדרכות פנים ארגוניות – חד פעמיות.

2. הקמת Sales Academy פנים ארגוני.

בהדרכות פנים ארגוניות – אנו מכינים תכנית ייחודית ומותאמת רק לחברה המזמינה. לצורך כך, מתבצע שלב ראשוני של אפיון וניתוח תהליכי העבודה ושיטות, ניתוח איכות המכירה או השירות על ידי הקלטות שיחה, יציאה לשטח וראיונות אישיים של מנהלים ועובדים כשהמטרה ללמוד, להבין ולהכיר את צורכי הארגון, המכשולים הקיימים בו לצורך לבניית מערך הדרכה עם דגש בנקודות הנדרשות.

בארגונים "לומדים" בהם ישנה חשיבות גדולה לשיפור מתמיד של יכולות המכירה והשירות, אנו בונים מסלול הכשרה, המורכב מסדנאות קטנות ומעשיות של שנים עד שלושה מפגשים לכל סדנה ובמהלכן מבצעים תרגולים, סימולציות ומשובים אישיים לקבוצות קטנות של משתתפים.

הסדנאות ותכנן נקבעות במשותף עם מנהלי ההדרכה, השיווק ו/או המכירות.

בין לקוחותינו בהדרכות פנים ארגוניות, נמנים החברות המובילות במשק הישראלי.

לתיאום פגישה שאינה מחייבת

    צוות של עובדים מקבלים הדרכה פנים ארגונית

    Sales Academy

    סדנאות במסגרת הארגון הלומד

    המרכז הישראלי לשיווק באמצעות 12 מרצים המומחים בתחומים שונים מספקת לארגונים מגוון הרצאות במסגרת  Sales Academy:

    • טקטיקות מכירה מתקדמות
    • שיווק ואסטרטגיה
    • השיווק במדיה החברתית
    • ניהול משא ומתן
    • סגנונות תקשורת – בניהול / בשירות / במכירות
    • שירות לקוחות
    • ניהול איכותי של תיקי לקוחות
    • ניהול עובדים / צוותי מכירות

    תכנית ההדרכה השנתית נקבעת מראש לאחר חקירה קפדנית של צורכי הארגון והמטרות שנרצה להשיג יחד.

    למה כדאי לעשות הדרכה פנים ארגונית ?

    כדאי לדעת

    הדרכה פנים ארגונית משפרת משמעותית את התוצאות העסקיות והמפגשים שבה משפרים את רמת המוטיבציה של הצוות, הצוות מרגיש שהארגון משקיע בו – מאמר בנושא יתרונות ההדרכה הפנים ארגונית.

    מאמר נוסף שאנו ממליצים לקרא על מנת להבין את התרומה של הדרכה פנים ארגונית על תוצאות המכירה – הדרכות לצוות המכירות – עד כמה זה אפקטיבי לתוצאות.

    ולבסוף, בעידן של ניהול מוטיבציה כחלק משימור העובד בארגון לאורך זמן, כאשר לא ניתן לקדם את העובד במסגרת מסלול התפקידים בארגון, ניתן לקדמו דווקא בפן המקצועי ובכך לספק עבורו את התחושה שארגונכם מספק עבורו ערך מוסף משמעותי.

     

    מנהל מכירות לוחץ על לחצן של הדרכות ואימוני מכירות