השוק הישראלי המאופיין באגרסיביות שיווקית ובמלחמה על כיסו של הלקוח, מחייב חברות וארגונים, לעבור משיווק פסיבי לשיווק יוזם וממוקד. שימוש באנשי מכירות טלפוניים (טלמרקטינג) ומתאמי פגישות מאפשר לחברות לבצע חדירה אפקטיבית ופתיחת דלתות ללקוחות פוטנציאליים, הפעלה איכותית של אנשי השטח והגדלה משמעותית של ביצועי המכירות. שימור הלקוחות מתבצע באמצעות יחידות השירות והשימור בכל חברה וחברה. המרכז הישראלי לשיווק מספק הדרכה פנים ארגונית במכירות טלפוניות להגדלת המכירות.
אודות קורס המכירה הטלפונית
קורס המכירה הטלפונית מתבצע באמצעות הדרכה פנים ארגונית שמזמינים מומחה למכירות טלפוניות מארגוננו או קורס לקהל הרחב המאפשר לארגונים לשלוח אנשי מכירות טלפוניים בודדים לקורס המיועד למספר חברות.
מסגרת הפעילות כוללת : חמישה מפגשים מרתקים של 4 שעות אקדמיות (3 שעות מלאות) לכל מפגש, אחת לשבוע , אחר הצהריים באזור המרכז.
מבין הנושאים הנלמדים :
- הכרת עולם הטלמרקטינג .
- שפת הגוף הטלפונית .
- הכרת סוגי לקוחות .
- מבנה שיחת מכירה – תיאום הפגישה.
- מהם התנאים והכללים הנדרשים כדי לשפר את התוצאות בשיווק הטלפוני .
- ההבדל בין שיחה יזומה לשיחה נכנסת
- בניית אמון עם הלקוח הפוטנציאלי .
- הכרות עם הלקוח וזיהוי צרכים .
- טון וקצב דיבור.
- זיהוי והצפת צרכים חיצונים ופנימיים .
- ביצוע Spin במכירה טלפונית.
- שיפור יכולת ההקשבה ללקוח .
- הצגה איכותית של פתרונות – שירות או מוצר ללקוח.
- הפעלת המוח הקדמון בתהליך המכירה – הנעה לפעולה.
- שיטות לסגירת עסקה .
- טיפול איכותי בהתנגדויות לקוח.
- החמצת מכירות מבלי להתאמץ .
- מהי הדרך לספק שירות איכותי ללקוח .
- סגנונות תקשורת במכירה טלפונית ושירות.
- התאמת הקשר עם הלקוח לסגנון התקשורת שלו .
- ניהול ושיתוף יומנים.
- ניהול ושיתוף קבצים.
- ניהול משימות משרדיות.
- גבייה טלפונית.
- מענה טלפוני אישי / עסקי .
- למידה תוך כדי תנועה – ניתוח שיחות On Line .
המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בליווי תהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות.