דף הבית כללי פרויקט ייחודי לשיפור התוצאות העסקיות ​- בסבסוד משרד הכלכלה

פרויקט ייחודי לשיפור התוצאות העסקיות ​- בסבסוד משרד הכלכלה

פרויקט ייחודי לשיפור התוצאות העסקיות - תמונת AI
פרויקט ייחודי לשיפור התוצאות העסקיות

שיפור התוצאות העסקיות בחסות משרד הכלכלה

שיפור התוצאות העסקיות – המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בתהליכי ליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות,  בשיתוף מעוף – הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, סניף פתח תקוה – משיקים פרויקט הדרכה מיוחד וליווי לעסקים: קורס אינטנסיבי ומעשי הכולל לימודים פרונטאליים לצד מפגשים אישיים.

מטרת התכנית להפוך את המשתתפים למקצוענים ומיומנים (Closers), שיפעלו ויחתרו להשיג את המטרה: הבאת לקוחות חדשים והמרתם ללקוחות משלמים, מתוך אינסטינקט טבעי ולא מתוך בחירה. היקף הפעילות: 5 מפגשים מרתקים של 3 שעות מלאות (4 שעות אקדמאיות).

מפגש 1 – המכירות כחלק מפעילות השיווק של העסק – חלק א'

  • היכרות ועיצוב רושם ראשוני.
  • קודים והליכות בעסקים.
  • בנית מערכת אמון – שיטות וטקטיקות לחיזוק הקשר עם הלקוח.
  • שימוש בשפת הגוף כחלק מתהליך המכירה.
  • זיהוי צרכים חיצוני ופנימי ומציאת נקודת החולשה של הלקוח.
  • טקטיקות לביצוע  Spin במכירות.
  • השליטה בשיחת המכירה.

מפגש 2 – המכירות כחלק מפעילות השיווק של העסק – חלק ב'

  • שיטות וטקטיקות להצגה איכותית של המוצר / שירות.
  • המוח הקדמון – מודל השכנוע.
  • כללי אל תעשה בתהליך המכירה.
  • הטיפול היעיל בהתנגדויות – לרבות התנגדויות מחיר (שימוש בכוחו של הלקוח).
  • אנטומיה של סגירת עסקה – שיטות וטקטיקות מתקדמות לסגירת עסקה

מפגש 3 – בניית יעדים ותהליכי עבודה – שיפור התוצאות העסקיות

  • מבוא לשיווק ובניית תהליכי עבודה.
  • ההבדל בין שיווק למכירות.
  • מנועי הצמיחה של העסק – המעבר לעסק משגשג.
  • קביעת מערכת יעדים ארגוניים.
  • תמהיל השיווק בעסק קטן.
  • ערותי שיווק אפקטיביים והתאמתם לעסק.

מפגש 4 – בניית תכנית עבודה אופרטיבית

  • שלבים בבניית תכנית העבודה.
  • איתור נקודת האיזון, הגדרת יעדי רווחיות ובנית תחזית עתידית.
  • בניית מערכת יעדים והדרך להשגתם.
  • בחינת חלופות שיווק והחשיפה ללקוחות המטרה.
  • תחילת הבניה – להגשה בסוף הקורס.

מפגש 5 – סגנונות תקשורת וניהול משא ומתן

  • מהם סגנונות תקשורת ?
  • איתור סגנונות התקשורת של הלקוחות השונים?
  • איתור סגנון התקשורת של הלקוח.
  • התאמת טקטיקות המכירה לסגנון התקשורת.
  • כיצד משתמשים בסגנונות התקשורת בשיווק ובמכירות.
  • ההכנה המוקדמת לניהול משא ומתן.
  • חוקים בסיסיים בניהול משא ומתן : צדדיות בוויתורים, משא ומתן על תנאי העסקה, טיפול בהתנגדויות, שיטת הכרסום, הוויכוח וסמכויות החלטה.
  • טקטיקות משא ומתן מתקדמות כגון : נסיגה, תקיפה, התשה, שבירה.
  • הבנה מנטאלית, הפרד ומשול, דרישות מסורבות, משחק מדרוג ניהולי, קריאת תיגר, Good Guy & Bad Guy.
  • קביעת יעדי ביניים והשגתם.

​​** חברת המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בתהליכי ליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות, אינו מספק שירותים לעסקים קטנים דרך המעוף, ולא במחירים המשולמים דרך המעוף. האפשרות שנקלוט לקוח כזה הינה רק דרך בפרויקט הספציפי הזה.

מספר המקומות מוגבל – הירשמו עכשיו

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם