דף הבית ניהול מכירות ניהול חיצוני של צוותי המכירות

ניהול חיצוני של צוותי המכירות

המרכז הישראלי לשיווק מספק שירותי ניהול מכירות חיצוני של צוותי שיווק ומכירות לחברות ועסקים בהם מנהל החברה (המנכ"ל) או הבעלים משמש גם בתפקיד מנהל צוותי המכירה בנוסף לתפקידו

מדדים להצלחת אנשי מכירות
מדדים להצלחת אנשי מכירות

בעל עסק – מגיע לכם מנהל מכירות מקצוען !

ניהול מכירות בארגון שלך חלש ?

היית מעוניין לשפר משמעותית את המכירות בארגונך ואין לך תקציב למנהל מכירות מקצוען ?

יש לנו שירות ייחודי עבורך – ניהול מכירות חיצוני Outsourcing.

המרכז הישראלי לשיווק מספק שירותי ניהול מכירות חיצוני של צוותי שיווק ומכירות לחברות ועסקים בהם מנהל החברה (המנכ"ל) או הבעלים משמש גם בתפקיד מנהל צוותי המכירה בנוסף לתפקידו. מתוך הנחה שעלות מנהל מכירות שכיר (פנים ארגוני) עולה המון כסף לארגון, לרבות רכב צמוד והטבות נוספות ולא תמיד יש את התקציב או את ההצדקה הכלכלית לכך, מנהל החברה, מבצע את התפקיד בעצמו אף על פי שיש צורך באדם מקצועי עם ניסיון שיקבל אחריות על ניהול מכירות הארגון .

ניהול מכירות חיצוני של המרכז הישראלי לשיווק מתבצע על ידי יועצים מומחים ומקצועיים בהגדלת המכירות, שמטרתם לאפשר למנהלי החברות להתרכז בניהול הארגון, בפיתוח ובאסטרטגיה העסקית מבלי לפגוע באיכות תהליכי המכירה והתוצאות העסקיות ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

ניהול מכירות איכותי מאפשר סדר וארגון בתהליכי המכירה, לצד שיפור איכות המכירה, שיפור יחסי ההמרה, קיצור תהליכי מכירה, מערכת בקרה, הדרכה ואימון מכירות שוטפים לצוות לצורך שיפור מתמשך של ביצועי מכירות הארגון.

מה כולל שירות ניהול מכירות חיצוני ?

שירות ניהול מכירות חיצוני כולל את הפעילויות הבאות שנעשות באופן שוטף :

  • אבחון וניתוח ראשוני של המצב הקיים – איכות המכירה, רמת המוטיבציה, מערכת הבקרה והניהול, נקודות חולשה, מכשולים, נקודות חוזק להעצמה, איתור מנועי צמיחה של החברה, הקשר בין צוות המכירות ופוטנציאל שיפור אפשרי בתוצאות המכירה.
  • בניית תכנית עבודה שיווקית – לאחר ניתוח המצב הקיים בארגון, מתבצע בניית תכנית עבודה שיווקית אופרטיבית להגדלת המכירות עבור תקופת הפעילות.
  • בניית תהליכי מכירה – בניית תהליך מכירה מרגע קבלת הפניה הנכנסת ועד למכירה הסופית. המטרה לבצע אופטימיזציה של התהליך כדי לשפר את יכולות המכירה של הצוות, לצד נהלים ושיטות עבודה חדשניות.
  • הדרכה במכירות – שדרוג יכולות המכירה באמצעות הדרכות פנים ארגוניות במכירות, לצד אימוני מכירות אישיים.
  • ליווי אישי – של כל אחד מצוות המכירות להצלחה, לרבות עבודה מנטאלית על האמונה ביכולת להצליח ולהגיע ליעדי המכירות שנקבעו מראש.
  • בניית מערכת יעדים ותגמולים – יעדים אתגריים, ברי השגה וכמובן את הדרך להשגתם.
  • ניהול איכותי של תיקי לקוחות – בחברות הפועלות בשוק B2B מתבצע ניתוח הלקוחות הקיימים, השווי שלהם ומאמצי השיווק שנעשה מול כל אחד מהם ונבנית אסטרטגיית מכירות לכל מנהל תיק לקוחות בנפרד לפי אזור המכירה שבאחריותו.
  • ביצוע ישיבות שיווק ומכירות – אחת לתקופה ביצוע ישיבות מקצועיות במטרה לספק הדרכה, עדכונים, העצמה, ניתוחי ביצועים ובניית מוטיבציה מחודשת להמשך הצלחה.
  • בניית מערכת ניהול ובקרה שוטפת – מערכת דו"חות ודיווחים שוטפים של צוות המכירות ברמה יומית כחלק מהטמעת מערכת CRM מותאמת לצורכי לקוחותינו.
  • קשר יומיומי עם צוות המכירות.

** שירות ניהול מכירות חיצוני מתאים לארגונים שיש בהם צוות מכירות של 3 עובדים ומעלה.

למידע נוסף אודות ניהול מכירות חיצוני ולתיאום פגישה שאינה מחייבת  03-7511468 או השאירו פרטים:

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם