דף הבית ניהול מכירות מקסום פוטנציאל המכירות באמצעות יועץ שיווקי

מקסום פוטנציאל המכירות באמצעות יועץ שיווקי

מקסום פוטנציאל המכירות הוא חלומם של מנהלי חברות ובעלי עסקים שדוחפים את צוותי המכירות שלהם או את עצמם (בעסקים קטנים) לשפר את רמת המכירות והתוצאות העסקיות שלהם.

פאזל המכירות
פאזל המכירות

מקסום פוטנציאל המכירות הוא חלומם של מנהלי חברות ובעלי עסקים שדוחפים את צוותי המכירות שלהם או את עצמם (בעסקים קטנים) לשפר את רמת המכירות והתוצאות העסקיות שלהם. חלקם נעזרים בשירותי יועץ שיווקי וחלקם מצליחים לבצע את התהליכים לבד. אבל, בשלבים מסוימים המנהלים שמרגישים "תקועים", שהגיעו לתקרת הזכוכית שלהם ותהליך הגדלת המכירות הנוסף ממש בלתי אפשרי עבורם, זה הזמן לגייס יועץ שיווקי חיצוני שמנתח את הפעילות העסקית מזווית חיצונית ואובייקטיבית.

כמובן שבחירת יועץ שיווקי תהיה לפי סוג ההתמחות שלו, שכן עולם השיווק הינו רחב עם מגוון תחומי שיווק שונים ולצורך הגדלת המכירות עליכם לגייס יועץ שיווקי מומחה ניהול מכירות.

מהן האסטרטגיות של יועץ שיווקי ל הגדלת המכירות ?

הגדלת המכירות באמצעות הבנת את צרכי הלקוחות

כדי למכור בהצלחה מוצרים או שירותים משלימים, יועץ שיווקי חייב להיות בעל הבנה מעמיקה של הצרכים ונקודות הכאב שלהם. היועץ עורך מחקר שוק, אוסף  משוב מלקוחות ומשתמש בכלי ניתוח כדי לקבל תובנות לגבי ההתנהגויות וההעדפות שלהם.

הגדלת המכירות באמצעות חבילת שירותים או מוצרים

יועץ שיווקי מייצר חבילות הכוללות שילוב של מוצרים או שירותים יחד על מנת ליצר ערך נוסף ללקוחות ולהגדיל את שווי ההזמנה הממוצעת. לדוגמה, מכון כושר יכול להציע חבילה הכוללת אימונים אישיים ואימון תזונתי.

הגדלת המכירות באמצעות קידום צולב

יועץ שווקי משתף פעולה עם עסקים אחרים המציעים מוצרים או שירותים משלימים כדי לקדם זה את ההצעות של זה. לדוגמה, מספרה יכולה לשתף פעולה עם מאפרת מקומית כדי להציע מבצע מיוחד לאירוע ספציפי.

הגדלת המכירות באמצעות מכירה נוספת ומכירה צולבת

יועץ שיווקי מאמן את צוות המכירות שהוא מלווה למכירה נוספת ומכירה צולבת ללקוחות. זה יכול לכלול ביצוע מכירה נוספת על מוצרים או שירותים משלימים, או עידוד לקוחות לשדרג למוצר או שירות במחירים גבוהים יותר.

הגדלת המכירות באמצעות מינוף טכנולוגיה

יועץ שיווקי משתמש בתוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ובכלי אוטומציה שיווקיים כדי לנהל את הלקוחות למקסם לצוות המכירות את זמן העיסוק במכירות, לנתח נתונים סטטיסטיים, לבנות תהליכי מכירה מסודרים ולבצע בקרה על הפעילות השוטפת של אנשי המכירות.

הגדלת המכירות באמצעות הדרכה במכירות

יועץ שיווקי מאמן, מכשיר ומבצע הדרכה במכירות במטרה לשפר את יכולות המכירה של הצוות, לשפר את יכולות סגירת עסקה שלהם וללמד אותם דרכים חכמות לטיפול יעיל בהתנגדויות. הכשרות מכירה שוטפות ומתמשכות יוצרות תהליך שיפור ביכולות המכירה, בתוצאות העסקיות וברמת המוטיבציה של הצוות.

באמצעות מינוף אומנות המכירות והצלבות, אתם יכול לבצע תהליך הגדלת המכירות בארגונכם, לשפר פוטנציאל מכירות עתידי וליצרו יותר ערך עבור הלקוחות שלכם. כדי להתמקד ביצירת חווית לקוח חלקה וחיובית, והשתמשו בתובנות מונעות נתונים כדי לייעל ללא הרף את אסטרטגיות המכירה לאורך זמן.

גם אתם רוצים לעשות תהליך של הגדלת המכירות בארגון שלכם ?

אנחנו כאן בשבילכם – השאירו פרטים בתחתית המאמר ונתאם אתכם פגישה שאינה מחייבת לתחילת תהליך הגדלת המכירות בארגונכם.

המרכז הישראלי לשיווק, חברת מומחים בתהליכי הגדלת המכירות, הדרכה במכירות, אימון צוותי מכירות, ייעוץ שיווקי ממוקד תוצאות.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם