דף הבית כללי מינוף הזמן להצלחה

מינוף הזמן להצלחה

לאחרונה אני שומע בסביבתי יותר ויותר אנשים ש:
הקדישו המון שעות עבודה
שרפו המון דלק
המון נסיעות מחוץ לעיר והוצאות לינה
ולא הקדישו מספיק זמן למשפחה.

בשורה התחתונה: לא השיגו את יעדי המכירות או היעדים הפיננסיים. והם עייפים, במתח, מותשים ומתוסכלים… ושואלים: איך אני צריך לנהל את הזמן שלי?.

זו אינה השאלה הנכונה, ותקבל לה את התשובה הלא נכונה, כי אתה תעבוד על בסיס הנחה לא נכונה. השאלה הנכונה היא: איך אתה ממנף את הזמן?.

התפיסה של מינוף הזמן מאוד פשוטה: עבודה מועטה יוצרת תוצאות משמעותיות רבות.
תאר לעצמך שאתה צריך לשלוף מסמר מלוח עץ. ככל שידית הפטיש ארוכה יותר, כך קל לך יותר לשלוף את המסמר. אורך הידית נותן לך את המינוף.

ככל שכלי העבודה אינו נכון, יותר עבודה מושקעת, תוצאות מינימאליות ואצבעות כואבות. אתה ממנף את הזמן כשאתה עובד על תפקידים, פרויקטים ופעילויות שנותנות תוצאות משמעותיות.

על שולחן העבודה שלי, בוודאי גם שלך מונחים כמה פרויקטים שאם היית עושה אותם, היו תורמים רבות להצלחתך. עשה אותם עכשיו!.

ברשימת המשימות שלך יש לך בוודאי שניים או שלושה אנשים לצלצל אליהם ויקרו לך דברים נפלאים. עשה זאת עכשיו!.

הבעיה היא לא חוסר זמן, אלא חוסר הקצאה של זמן. אתה מבזבז את זמנך הערכי והיקר על נושאים באיכות נמוכה בעלי תמורה נמוכה, עם מינוף שלילי!.

מינוף בעסקים מתבצע בעזרת חוק פרטו 80/20 .

שלוש דרכים שחוק פרטו יעבוד בשבילך:

1. עשה יותר מהדברים שעובדים
גלה את הפעילויות, פרויקטים, אנשים שמביאים לך את שיעור ההחזר הגבוה ביותר לזמנך. עדן ושפר את הדברים שאתה עושה. מה הפרופיל של הלקוח האידיאלי שלך? חפש עוד לקוחות שתואמים את האידיאל הזה. אילו מלים ומשפטים עובדים הטוב ביותר בשיחות הטלפון שלך? שלב אותם בכל שיחותיך. אילו פעילויות יוצרות את התמורה הגבוהה ביותר? הזרם אותן ועשה יותר מהן.
הכפל, שלש אפילו עשה מאמצים פי ארבע.

2. עשה פחות מהדברים שלא הולכים
יהיה לך יותר זמן אם תעלים את העבודה, המשימות, הפרויקטים, והאנשים שגוזלים את זמנך, אך לא תורמים ערך לזמנך המושקע. זה נקרא הוספה ע"י הפחתה.
ע"י לימוד של שימוש נכון יותר בטלפון אתה חוסך לעצמך שעות של זמן מבוזבז כל יום. שאל שאלות טובות יותר בטלפון, ותשיג אבחון טוב יותר של לקוחות בעלי עניין, לפני שאתה יוצא לפגישה שגוזלת כמה שעות לריק עימם.
בשיחת טלפון איכותית ומאבחנת אתה חוסך זמן פגישה של כמה שעות מיותרות וחסרות תועלת. אח"כ אתה מתלונן איך זה שאתה עובד כל כך קשה ואין תוצאות. כמה פעמים היו לך פגישות עם לקוחות שלא היה להם עניין לעשות עסקים אתך? בזבוז אנרגיה וזמן.
אם שעור הסגירה שלך הוא 30 אחוז, אזי 70 אחוז מזמנך מבוזבז.
הבנתי זאת: נמאס לי לקיים מצגות לאנשים שלא היו מעונינים לקנות. התחלתי לשאול שאלות טובות יותר ושעור הסגירה שלי עלה לשמונים אחוז. נפגשתי עם פחות אנשים, אבל שמונים אחוז מהם קנו. היה לי יותר זמן לטלפן ולהשיג אפילו יותר לקוחות.

3. הפסק לעשות דברים שלא נותנים לך תמורה
הזרם את העבודה כך שאתה ממקד את זמנך, מאמציך, האנרגיות והמקורות רק בפרויקטים, הזדמנויות ואנשים שנותנים תמורה משמעותית למאמציך. אנו תמיד מזכירים לעשות רשימה של דברים שיש לעשות. יעיל וצריך לעשות גם רשימה של דברים שאין לעשות. כך תהיה לנו תזכורת של העבודה, המטלות, הפרויקטים והפעילויות שצריך להפסיק לעשות.

שינוי הפוקוס צריך לזהות את:
:: האזורים העיקריים שבהם צריך להשקיע את הזמן ושם להכפיל ולשלש את הפעילות.
:: החורים השחורים , זוללי הזמן הגדולים ביותר, שחובה להעלים אותם.

*בני ישראלי, כותב הספר איך להצליח בחיים ועורך פורטל אהוב את ההצלחה – www.LoveYourSuccess.net .

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם