הדרכה במכירות – שיטות מכירה מתקדמות
הדרכה במכירות מתקדמת, הכוללת סדנת אימונים במכירות הכוללת טקטיקות מתקדמות, שיטות מעשיות ותהליכי מכירה יעילים.
ההדרכה מבוססת על רב המכר "הסודות הכמוסים של אנשי המכירות הטובים בעולם" מאת דרור כהן, מנכ"ל חברת המרכז הישראלי לשיווק ומרכז אקדמי של קורס מכירות במכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב.
למה כדאי ללמוד הדרכה או קורס מכירות ?
הדרכה במכירות מתקדמת או קורס מכירות יכולים להציע עבורכם מגוון יתרונות, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. להלן מספר סיבות מדוע כדאי לשקול להשקיע בידע רלוונטי במכירות ולהירשם להדרכה שכזו.
- פיתוח מיומנויות – קורס מכירות והדרכות מותאמות מספקים דרך מובנית לפיתוח ולשיפור מיומנויות מכירה חיוניות הכוללת : מיומנויות תקשורת בינאישית, יכולת ביצוע משא ומתן, שכנוע, בניית מערכות יחסים וטקטיקות מתקדמות לסגירת עסקאות.
- ביטחון מוגבר – רכישת ידע ושיפור כישוריך באמצעות קורס מכירות יכולים להגביר את הביטחון שלכם בפנייה ללקוחות פוטנציאליים, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות.
- הבנת התנהגות לקוחות – הדרכה במכירות מתעמקת לעתים קרובות בפסיכולוגיה ובהתנהגות של צרכנים. הבנה טובה יותר של הלקוחות הפוטנציאליים יכולה לעזור לכם להתאים את הגישה והצעות הערך כדי לענות על צורכי הלקוחות ביעילות.
- טכניקות ואסטרטגיות – קורס מכירות מלמד טכניקות ואסטרטגיות מכירה שונות שהוכחו כמוצלחות. לימוד שיטות מתקדמות יכול לתת לכם יתרון תחרותי בשוק.
- יכולת הסתגלות – עולם המכירות דינמי, וטכניקות המכירה מתפתחות בכל עת. הדרכה במכירות יכול לעזור לכם להישאר מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתעשיית המכירות, ולהפוך אתכם ליעילים ולממוקדים.
- קידום קריירה – בין אם אתם עוסקים במכירות או מחפשים להיכנס לתחום, השכלה פורמלית במכירות במכללה מובילה יכולה להפוך אתכם לאטרקטיביים יותר עבור מעסיקים ולפתוח לכם הזדמנויות חדשות לקידום קריירה ופוטנציאל השתכרות גבוה יותר.
- הזדמנויות נטוורקינג – קורס מכירות מציע הזדמנויות נטוורקינג עם אנשי מקצוע נוספים מעולם המכירות, מה שיכול להיות בעל ערך רב לבניית קשרים שעשויים להוביל להזדמנויות עסקיות או עבודות עתידיות.
- כישורי יזמות – אם אתם יזמים או מתכננים להקים עסק משלכם, כישורי מכירות הם חיוניים להגדלת ההכנסות. קורס מכירות יכול לספק לך את הידע והכלים למכור ביעילות את המוצרים או השירותים שאתם משווקים.
- תקשורת אפקטיבית – מכירות עוסקות ביסודו של תקשורת יעילה. הדרכה במכירות יכולה ללמד אתכם כיצד לתקשר בצורה משכנעת, לבטא את הצעת הערך שלכם ביעילות ולהקשיב באופן פעיל ללקוחות.
- שיטות אתיות – קורס מכירות מדגיש שיטות אתיות במכירות, מלמד אנשי מקצוע לתת עדיפות לכנות ויושרה. התמקדות בהתנהגות אתית לא רק שהיא מועילה לבניית אמון אלא גם להצלחה ארוכת טווח בעולם המכירות.
אודות הסדנא
- סדנת מכירות הכוללת שני מפגשים מרתקים של 3 שעות מלאות (4 שעות אקדמאיות) לכל מפגש.
- ניתן לבצע את הסדנא כהדרכה פנים ארגונית לצוות המכירות בארגונכם.
- מרצה – דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק.
נושאי הסדנה :
טקטיקות מכירה חלק א'
- בנית מערכת אמון – שיטות וטקטיקות לחיזוק הקשר עם הלקוח.
- שימוש בשפת הגוף כחלק מתהליך המכירה.
- טקטיקות NLSP מעולם ה NLP.
- ניתוח אופן חשיבת הלקוח בהתאם לתנועות העיניים.
- זיהוי צרכים חיצוני ופנימי ומציאת נקודת החולשה של הלקוח.
- טקטיקות לביצוע Spin במכירות.
- השליטה בשיחת המכירה.
טקטיקות מכירה חלק ב'
- שיטות וטקטיקות להצגה איכותית של המוצר / שירות.
- מודל השכנוע – ששת הכפתורים של neuro-marketing.
- האנטומיה של סגירת עסקה.
- טקטיקות מתקדמות בסגירת עסקה.
- שיטות סגירה והתאמתם לסוגי הלקוחות – משימתי, קר, הססן וסחטן.
- ההתמקדות בסגירה
- הטיפול היעיל בהתנגדויות – לרבות התנגדויות מחיר.
*לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בתחתית הדף.