רק ללקוחות המגזין עושים שיווק.
המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות, בשיתוף מעוף – הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, סניף פתח תקוה – משיקים פרויקט הדרכה וליווי לעסקים: קורס אינטנסיבי ומעשי הכולל לימודים פרונטאליים לצד מפגשים אישיים.
מטרת התכנית להפוך את המשתתפים למקצוענים ומיומנים (Closers), שיפעלו ויחתרו להשיג את המטרה: הבאת לקוחות חדשים והמרתם ללקוחות משלמים, מתוך אינסטינקט טבעי ולא מתוך בחירה. היקף הפעילות: 5 מפגשים מרתקים של 3 שעות מלאות (4 שעות אקדמאיות).
מפגש 1 – המכירות כחלק מפעילות השיווק של העסק – חלק א'
- היכרות ועיצוב רושם ראשוני.
- קודים והליכות בעסקים.
- בנית מערכת אמון – שיטות וטקטיקות לחיזוק הקשר עם הלקוח.
- שימוש בשפת הגוף כחלק מתהליך המכירה.
- זיהוי צרכים חיצוני ופנימי ומציאת נקודת החולשה של הלקוח.
- טקטיקות לביצוע Spin במכירות.
- השליטה בשיחת המכירה.
מפגש 2 – המכירות כחלק מפעילות השיווק של העסק – חלק ב'
- שיטות וטקטיקות להצגה איכותית של המוצר / שירות.
- המוח הקדמון – מודל השכנוע.
- כללי אל תעשה בתהליך המכירה.
- הטיפול היעיל בהתנגדויות – לרבות התנגדויות מחיר (שימוש בכוחו של הלקוח).
- אנטומיה של סגירת עסקה – שיטות וטקטיקות מתקדמות לסגירת עסקה
מפגש 3 – מבוא לשיווק – בניית יעדים ותהליכי עבודה
- מבוא לשיווק ובניית תהליכי עבודה.
- ההבדל בין שיווק למכירות.
- מנועי הצמיחה של העסק – המעבר לעסק משגשג.
- קביעת מערכת יעדים ארגוניים.
- תמהיל השיווק בעסק קטן.
- ערותי שיווק אפקטיביים והתאמתם לעסק.
מפגש 4 – תוכנית עבודה אופרטיבית
- שלבים בבניית תוכנית העבודה.
- איתור נקודת האיזון, הגדרת יעדי רווחיות ובנית תחזית עתידית.
- בניית מערכת יעדים והדרך להשגתם.
- בחינת חלופות שיווק והחשיפה ללקוחות המטרה.
- תחילת הבניה – להגשה בסוף הקורס.
מפגש 5 – סגנונות תקשורת וניהול משא ומתן
- מהם סגנונות תקשורת ?
- מהם סגנונות התקשורת של הלקוחות השונים?
- איתור סגנון התקשורת של הלקוח.
- התאמת טקטיקות המכירה לסגנון התקשורת.
- כיצד משתמשים בסגנונות התקשורת בשיווק ובמכירות.
- ההכנה המוקדמת לניהול משא ומתן.
- חוקים בסיסיים בניהול משא ומתן : צדדיות בוויתורים, משא ומתן על תנאי העסקה, טיפול בהתנגדויות, שיטת הכרסום, הוויכוח וסמכויות החלטה.
- טקטיקות משא ומתן מתקדמות כגון : נסיגה, תקיפה, התשה, שבירה.
- הבנה מנטאלית, הפרד ומשול, דרישות מסורבות, משחק מדרוג ניהולי, קריאת תיגר, Good Guy & Bad Guy.
- קביעת יעדי ביניים והשגתם.
** המרכז הישראלי לשיווק איננו מספק שירותים דרך המעוף והאפשרות לקבל שירות מסובסד מאתנו הינה רק באמצעות הלמידה בקורס .
מספר המקומות מוגבל – הרשמו עכשיו