דף הבית מאמרים בנושא הגדלת המכירות הגדלת המכירות באמצעות תת המודע

הגדלת המכירות באמצעות תת המודע

מנהלים ובעלי עסקים המעוניינים לבצע תהליך של הגדלת המכירות בארגונם מבקשים מהמומחים של המרכז הישראלי לשיווק להפוך את אנשי המכירות שלהם לאלופים, לבעלי "כוחות על" להביא את העסקה הבאה. אז מהו הסוד של אלופי המכירות ומה מביא אותם להצלחה ?

ציור של ראש שמפעיל מחשבה ושולח אותה ליקום
חשיבה מייצרת מציאות

כיצד לתכנת את תת המודע להצלחה ?

מנהלים ובעלי עסקים המעוניינים לבצע תהליך של הגדלת המכירות בארגונם מבקשים מהמומחים של המרכז הישראלי לשיווק להפוך את אנשי המכירות שלהם לאלופים, לבעלי "כוחות על" להביא את העסקה הבאה. אז מהו הסוד של אלופי המכירות ומה מביא אותם להצלחה ?

הסוד של אלופי המכירות שעוזר להם לבצע הגדלת המכירות בכל פעם מחד הינו עבודה מנטאלית חזקה, כזו שתשאיר אותם תמיד יעילים, חיוביים ועם מוטיבציה להצלחה. אחת הטקטיקות שאנו מובילים לצורך הגדלת המכירות ולאימון מנטאלי של צוות המכירות, הינה לאפשר לכל אחד מחברי הצוות לחוות רצף של הצלחות, כך שמערכת האמנות, התחושות והמוטיבציה הפנימית שלהם תדחוף אותם להצליח יותר ולא לוותר. מי שחווה רצף הצלחות לא מוכן לוותר על התחושות הנעימות שמצטרפות אליהן.

תכנות התת מודע להצלחה כרוך ביצירת דפוסי חשיבה חיוביים ואמונות המתואמים עם המטרות והרצונות שלכם. הנה כמה רעיונות כיצד לתכנת את תת המודע להצלחה:

הצהרות חיוביות – תומכות הגדלת המכירות

השתמשו בהצהרות חיוביות כדי לחזק שוב ושוב בעקביות אמונות ומחשבות חיוביות בתת המודע שלכם. צרו הצהרות ספציפיות, חיוביות ומתואמות את המטרות שלכם. חזרו עליהם לעצמכם באופן קבוע, במיוחד בזמנים שבהם אתם רגועים וקשובים, כמו בבוקר, לפני השינה או במהלך מדיטציה. לדוגמא : בכל יום אני משפר את המכירות שלי.

ויזואליזציה של ההצלחה

השתמשו בכוח ההדמיה "דמיון מודרך" כדי ליצור דימויים נפשיים חיים של עצמכם בהשגת המטרות שלכם בהצלחה. ראו את עצמכם בתוצאה הרצויה והרגישו את הרגשות הקשורים להצלחה זו. ויזואליזציה יכולה לעזור ליצור קשר רגשי חיובי עם המטרות שהגדרתם לעצמכם, ולשלוח אותות עוצמתיים לתת המודע שלכם.

דמינו את עצמכם והרגישו את התחושות לאחר שתשיגו את הגדלת המכירות.

חזרה על המסרים

חזרו באופן עקבי על מסרים חיוביים ומחשבות הקשורות למטרות שלכם. החזרה עוזרת לחזק את המסרים הללו בתת המודע והופכת אותם למשובצים עמוק יותר במערכת האמונות שלכם. הקיפו את עצמך בהשפעות חיוביות, כגון קריאת ספרים מרוממים, האזנה לנאומי מוטיבציה או חיבור עם אנשים בעלי אופקים חיוביים. הגדלת המכירות נעשית רק בחברות עם סביבה תומת ומפרגנת.

ניהול מצב רגשי

שימו לב למצב הרגשי שלכם ונהלו אותו במודע. רגשות שליליים כמו פחד, ספק ודאגה יכולים לעכב את הצלחתכם. תרגלו טכניקות כגון מיינדפולנס, מדיטציה או נשימות עמוקות כדי להרגיע את המוח שלכם ולנהל את הרגשות שלכם. כאשר אתם במצב רגשי חיובי, תת המודע שלכם פתוח יותר לאמונות ורעיונות חדשים.

בדיקת מערכת האמונות

זהו ואתגרו כל אמונות מגבילות או דפוסי חשיבה שליליים שעשויים לעכב אותכם. בחנו את מערכת האמונות שלכם והחליפו אמונות שליליות או מגבילות באמונות חיוביות ומעצימות שמתאימות למטרות שלכם. לאשר ולחזק את האמונות החיוביות הללו באופן קבוע.

הגדרת יעדים

הגדירו יעדים ברורים, ספציפיים ובר-השגה שמתואמים עם הרצונות והערכים שלכם. רשמו אותם וסקרו אותם בקביעות. כאשר יש לכם חזון ברור של מה אתם רוצים להשיג, זה עוזר ליישר את התת מודע שלכם עם המטרות המודעות שלכם.

הגדלת המכירות לא נחשבת יעד ברור ומוגדר, אלא מספר מדויק של מכירות שמבחינתכם יכול לייצר את הגדלת המכירות.

תרגול הכרת תודה

טפחו גישה של הכרת תודה על ידי התמקדות בהיבטים החיוביים של חייכם והבעת הכרת תודה באופן קבוע. הכרת תודה מעבירה את המיקוד שלכם לשפע וחיוביות, מה שיכול לעזור לתכנת את תת המודע שלכם להצלחה.

יישור פעולה והתנהגות

התאימו את הפעולות וההתנהגויות שלכם עם המטרות והאמונות הרצויות שלכם. נקיטת פעולה עקבית ומתואמת לקראת המטרות שלכם מחזקת אמונות חיוביות ותכנות בתת המודע שלכם ויוצרת לולאת משוב של הצלחה.

זכרו, תכנות מחדש של תת המודע להצלחה דורש זמן, עקביות ומאמץ. זה דורש מאמץ מודע ומכוון להחליף אמונות שליליות או מגבילות באמונות חיוביות ומעצימות. על ידי יישום עקבי של רעיונות וטכניקות אלו, אתם יכולים להשפיע באופן חיובי על התת מודע וליצור הלך רוח שתורם להצלחה.

מה זה לולאת משוב להצלחה ?

בהקשר של תכנות התת מודע להצלחה, "לולאת משוב להצלחה" מתייחסת למחזור של חיזוקים חיוביים (רצף הצלחות) המתרחשים כאשר אתם מיישרים באופן עקבי את הפעולות, ההתנהגויות והאמונות שלכם עם המטרות והתוצאות הרצויות לכם.

כאשר אתם נוקטים בפעולה לקראת המטרות שלכם ומשיגים הצלחה, זה יוצר לולאת משוב חיובית שמחזקת את האמונות והתכנות שלכם בתת המודע. לדוגמה, כאשר אתם מציב מטרה, נוקטים בפעולה לקראתה ומשיגים תוצאה חיובית, זה מחזק את האמונה שאתם מסוגלים להצליח, מה שמחזק עוד יותר את המוטיבציה והנחישות להמשיך לפעול לקראת המטרות שלכם. זה יוצר מעגל חיובי שבו הצלחה מובילה ליותר הצלחה, והתת מודע הופך יותר ויותר מיושר עם אמונות ודפוסי חשיבה חיוביים ומעצימים.

לעומת זאת, לולאת משוב שלילי יכולה להתרחש גם כאשר אתם עוסקים באופן עקבי בהתנהגויות של חבלה עצמית או מחזיקים באמונות מגבילות המעכבות את ההתקדמות שלכם לעבר המטרות. לדוגמה, אם אתם מפקפק בעקביות ביכולות שלכם לבצע הגדלת המכירות או עוסקים בדיבור עצמי שלילי, זה יכול לחזק אמונות שליליות ודפוסי חשיבה בתת המודע שלכם, להוביל למעגל של חבלה עצמית וחוסר התקדמות.

על ידי התאמה מודעת של הפעולות, ההתנהגויות והאמונות שלכם עם המטרות והתוצאות הרצויות, חיזוק עקבי של מחשבות ואמונות חיוביות באמצעות טכניקות כמו הצהרות, הדמיה והכרת תודה, אתם יכולים ליצור לולאת משוב להצלחה בתת המודע. זה יכול לתמוך במאמצים שלכם להשגת הצלחה ולהעצמה  ולהתגבר על אתגרים ומכשולים בדרך.

הצלחה לכולם

הכותב דרור כהן, מנכ"ל חברת המרכז הישראלי לשיווק מומחים בליווי חברות וארגונים ב ייעוץ שיווקי ל הגדלת המכירות ו ניהול מכירות חיצוני Outsourcing.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם