ארגז כלים לניהול יעיל של צוותי מכירה דרור כהן5 באפריל 2015 בשנים האחרונות עם כניסת מודעות השיווק היזום והתגברות הצורך להילחם על נתחי שוק מצומצמים החלו חברות רבות לשדרג את מערך המכירות ולמקציע את הצוות. מאמר זה מהווה ארגז כלים למנהלים המעוניינים "להישאר במשחק" ולשפר את התוצאות העסקיות בארגונם.
ייעוץ עסקי – צפי בעיות, מניעתן ופתרונן דרור כהן3 במרץ 2015 אחת התופעות המעניינות שקורות לא פעם בעסקים היא שעסק מסוים, למרות העובדה שיש לו צבר הזמנות גדול ולמרות העובדה שהעובדים בעסק משקיעים בו את כל מאודם, עדיין הוא נמצא בקשיים באופן קבוע, מפגר בתשלומים לספקים ונמצא כל העת כשהחרב מונחת על צווארו.
המדריך המלא להלוואות מקרנות בערבות מדינה דרור כהן10 בדצמבר 2014 עסקים רבים נדרשים לגייס אשראי בנקאי וחוץ בנקאי כדי לממן את הפעילות העסקית של ארגונם כדי להתפתח ולגדול או כדי לשרוד את תקופה קשה או משבר כלכלי זמני. אפשרויות גיוס המימון הינם רבות ובמדריך זה נסקור את שתי האפשרויות עיקריות : הלוואה בערבות מדינה – לעומת הלוואה...
הגדלת המכירות על ידי שיפור השירות דרור כהן11 בספטמבר 2014 אין זה סוד ששירות טוב הוא מתכון להצלחה, אך כיצד מתרגמים שירות טוב לשיפור בתוצאות העסקיות? במאמר זה אדגים ואפרט על הקשר הישיר בין שירות מעולה להגדלת המכירות.
מהי הנוסחה להצלחה? דרור כהן1 בספטמבר 2014 לאחרונה אני מקבל פניות רבות בנושא "הדרך להצלחה", מה צריך לעשות כדי להצליח, כל אחד בעשקו. למענה איכותי לשאלה זו פניתי למומחה בתחום, בני ישראלי – כותב הספר "איך להצליח בחיים" המספק טיפים להחדרת מוטיבציה והשראה להצלחה .
בניית מערך טלמרקטינג ותאום פגישות דרור כהן2 ביוני 2014 השיווק הטלפוני מהווה אחד הכלים המרכזיים בהפיכת חברת מגיבה וסטאטית לחברה יוזמת ודינאמית. שיווק יזום הוא המפתח להבאת לקוחות חדשים לחברה.
יועץ עסקי – למה צריך אותו ? דרור כהן11 במרץ 2014 בשנים שהשוק הישראלי נכנס למיתון ולמצוקות עסקיות, הפך הצורך ביועץ עסקי לטרנד של חברות ועסקים רבים. המון מנהלים משתמשים במשפט "דבר עם היועץ שלי" או "אני חייב לשתף את היועץ שלי" ובכך להעביר את האחריות העסקית לגורם אחר.