השירות כחלק מתדמיתו של הארגון דרור כהן11 בספטמבר 2019 בעלי עסקים רבים עמלים קשה על בניית "תדמית" או בשפת הפרסום "מיצוב" לעסק, לחברה, למוצר או לשירות. המיצוב יכול להיות זול או יוקרתי, איכותי, סמל סטאטוס או לפלח שוק ספציפי, ייחודי ומבודל וכמובן בהתאם לפלח השוק אליו אנו מעוניינים להגיע.
השיווק הרזה והאפקטיבי דרור כהן11 בספטמבר 2019 תקופת המיתון אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. בכתבות ובמאמרים רבים אני רואה המלצות להגביר את פעילות השיווק והפרסום דווקא בתקופה זו ואינני מבין מהו ההיגיון סביב המלצות אלו .
הנעת העובדים כחלק מאסטרטגיית החברה – חלק א' דרור כהן11 בספטמבר 2019 ניהול ושמירה על מוטיבציה גבוהה של עובדים היא חלק מהאסטרטגיה העסקית מתוך הנחה שאיכות העבודה, שירות הלקוחות וכמות המכירות תלויים באופן ישיר לרמת המוטיבציה של הצוות.
המנהל הישראלי לעומת מקבילו מאירופה lior-cohen11 בספטמבר 2019 לפני כשנתיים, נוכחתי במפגש עסקים בינלאומי בגרמניה במטרה לבצע שיתופי פעולה לבניית מערכת קשרים ורשימת אנשי קשר לקידום פעילויות שיווקיות ומצאתי הבדלים משמעותיים בין איש העסקים הישראלי למקבילו בחו"ל.
פרזנטציה מנצחת דרור כהן11 בספטמבר 2019 הפרזנטציה המנצחת, כיצד לעשות זאת ? כיצד לעמוד מול קהל בלי בושה, לרתק וליצר תהליך מכירה ?
סודות מחדר ההלבשה דרור כהן11 בספטמבר 2019 כמומחים בשיטות מכירה נתבקשנו על ידי חברת מדיה מסוימת לאפיין את איכות המכירות ברשתות האופנה והתמקדנו ברשתות המשווקות מותגים אשר נחשבים איכותיים ועדכניים במערכת התפיסתית של הלקוח ושחנויותיהן נמצאות בקניונים.
ניהול תיקי לקוחות יעיל דרור כהן11 בספטמבר 2019 מנהל תיק לקוחות מוגדר כאיש מכירות, שעיקר עבודתו ביצוע מכירות חוזרות לתיק לקוחות קיים, בפילוח גיאוגרפי או על פי סוגי לקוחות שונים.