תזרים שיחה לתיאום פגישה דרור כהן10 בספטמבר 2016 פעילות שיווק יזום של חברות וארגונים, הפך בשנים האחרונות לעיקר העיקרים בכל אסטרטגיה שיווקית, שכן לא ממתינים ללקוח מתעניין שיגיע לעסק אלא מפלחים את הלקוחות הפוטנציאלים ומבצעים פניה יזומה, לרוב על ידי שיחת טלפון שמטרה תאום פגישה .
שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי דרור כהן1 בספטמבר 2016 החלק המנטאלי של אנשי מכירות, הוא המניע, הדלק והמוטיבציה להצלחה, כדי להיות מובילים ומצליחנים, נדרש להאמין בהצלחה, בחברה אותה מייצגים, במוצר וביתרונות שאנו מספקים ללקוח.
טלמרקטינג – מערך פנימי או חיצוני? דרור כהן8 באפריל 2016 חברות טלמרקטינג חיצוניות או מערך טלמרקטינג פנימי של החברה? זוהי שאלה ששואלים כל מנהלי החברות או היזמים המעוניינים לשווק את מוצריהם/שירותם לחתך הלקוחות הפוטנציאלי, בין אם המוצר/שירות ותיק ובעל שם ובין עם המוצר/שירות נמצא בשלבי חדירה .