דף הבית ניהול עסקי הצוות שלנו – הזדמנות להכיר אותם מקרוב

הצוות שלנו – הזדמנות להכיר אותם מקרוב

ייעוץ שיווקי – צוות המרכז הישראלי לשיווק.

ייעוץ שיווקי הוא שירות בעל ערך שיכול לעזור לעסקים לפתח אסטרטגיות יעילות, להגדיל את המכירות ולהשיג את יעדי הצמיחה הנדרשים. להלן מספר טיפים שצרפתי לסרטון בנושא ייעוץ שיווקי שיסייעו לכם בהגדלת המכירות:

ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות

  1. הבנת העסק של הלקוחות – התחלו בהבנה מעמיקה של השוק, המוצרים, השירותים, קהל היעד ונקודות המכירה הייחודיות של הלקוחות. בתהליך ייעוץ שיווקי נדרש לבצע ניתוח SWOT לזיהוי חזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים.
  2. פילוח הלקוחות – תהליך ייעוץ שיווקי עוזר לעסקים לזהות ולפלח את בסיס הלקוחות שלהם על סמך נתונים דמוגרפיים תחומי עניין והתנהגות. התאמת אסטרטגיות שיווק לפלחי השוק השונים תאפשר למקסם את האפקטיביות.
  3. בניית תובנות מבוססות נתונים – השתמש בניתוח נתונים כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות לקוחות, מגמות והעדפות. נתונים יכולים לסייע בזיהוי שווקים בעלי פוטנציאל גבוה, נקודות כאב של לקוחות ואזורים לשיפור.
  4. ביצוע ניתוח תחרותי – תהליך ייעוץ שיווקי מעריך את הנוף התחרותי כדי להבין את מיקומם של העסקים בתהליך ביחס למתחרים. זיהוי הזדמנויות להעצמת העסק ואזורים שבהם הוא יכול להעלות על המתחרים.
  5. הגדרות מטרה – תהליך ייעוץ שיווקי עובד עם בעל העסק על מנת להגדיר יעדי מכירה ברורים ומדידים. נדרש לודא שיעדים אלה עולים בקנה אחד עם יעדים עסקיים רחבים יותר והם ספציפיים, ניתנים להשגה, רלוונטיים ותוחמים בזמן (SMART).
  6. פיתוח אסטרטגיית שיווק – פיתוח אסטרטגיית שיווק מקיפה הכוללת שילוב של טקטיקות מקוונות ולא מקוונות, כגון שיווק דיגיטלי, שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, SEO, פרסום PPC ופרסום מסורתי תעזור לגייס לקוחות איכותיים.
  7. שיווק תוכן – צרו תוכן בעל ערך ורלוונטי הנותן מענה לצרכים ולאינטרסים של קהל היעד. יועצים שיווקיים משתמשים בתוכן בתוכן כדי לבסס את העסק כמוביל  ובעל מיצוב גבוה בשוק בו הוא פועל.
  8. אופטימיזציה של SEO – הטמעת טכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לשיפור הנראות של אתר העסק במנועי החיפוש. אופטימיזציה מביאה תנועה אורגנית ומגדילה את הסבירות להמרת מבקרים ללקוחות.
  9. שיווק ברשתות חברתיות – תהליך ייעוץ שיווקי עוזר לעסקים לפתח נוכחות חזקה בפלטפורמות מדיה חברתית שבהן קהל היעד פעיל. ליצור תוכן מרתק, ולהפעיל מסעות פרסום ממוקדים.
  10. אופטימיזציה של שיעור המרות (CRO) – תהליך ייעוץ שיווקי מנתח את אתר האינטרנט ומשפכי המכירות של העסקים כדי לזהות תחומים לשיפור. לבצע אופטימיזציה של דפי נחיתה, קריאות לפעולה ותהליכי תשלום פשוטים כדי להגדיל את שיעורי ההמרה.
  11. אופטימיזציה של משפך מכירות – נדרש לסקור ולייעל את משפך המכירות של העסק, תוך הבטחה שהוא יעיל וידידותי למשתמש. הסירו את כל השלבים המיותרים ובצעו הדרכות מכירה לצוות המכירות.
  12. הדרכה במכירות – תהליך ייעוץ שיווקי מבצע הדרכה במכירות לצוות המכירות של העסק, מלמד על עקרונות המכירה והאסטרטגיות שיווקיות. מעצים את הצוות ומסייע להם לעמוד ביעדי המכירה שלהם.

על ידי ביצוע טיפים אלה והתאמת הגישה שלכם לצרכים הספציפיים של כל לקוח, תוכלו לשפר את התוצאות העסקיות. מומלץ להיעזר בספקי שירותי ייעוץ שיווקי שיובילו אתכם להגדלת המכירות ולצמיחה עסקית. הצלחה לכולם.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם