טקטיקות מכירה ושיווק אסטרטגי – הדרכה פנים ארגונית מעשית
המרכז הישראלי לשיווק יוצא עם קורס חדשני (טקטיקות חדשניות), פנים ארגוני לשיפור יכולות המכירה והתוצאות העסקיות בצוות המכירות של ארגונכם.
במהלך תהליך הדרכה פנים ארגונית המלמדת טקטיקות מכירה ושיווק אסטרטגי, נספק למשתתפים כלים מעשיים להגדלת ההכנסות והתוצאות העסקיות ברמה האישית והארגונית. הקורס כולל טקטיקות מכירה מתקדמות לצד אסטרטגיה שיווקית לתמיכת המכירות ויצירת פניות נכנסות באמצעות המדיה החברתית (שיווק באינטרנט). הקורס מתאים למנהלי חברות, מנהלי שיווק ואנשי שטח.
למה הדרכה פנים ארגונית ?
- הדרכה פנים ארגונית מחייבת לבצע שלב מקדים של ניתוח המצב הקיים והתאמת ההדרכה לצורכי הארגון המתאים.
- הדרכה פנים ארגונית כוללת סימולציות והחלק המעשי מאמן את צוות המכירות בסיטואציות הרלוונטיות עבור הארגון.
- הדרכה פנים ארגונית משלבים אימון קבוצתי לעומת אימון אישי ולטפל בכל נקודות החולשה שמונעות הגדלת המכירות.
- הדרכה פנים ארגונית משתפת סיטואציות מהשטח ולכוכבי המכירות של הארגון יש מקום להציע מניסיונם.
- הדרכה פנים ארגונית היא חלק מחוויה מגבשת שמטרתה ליצור מוטיבציה שמניע את צוות המכירות להצלחה.
- בסיום התהליך ניתן לספק לכל משתתף משימה של בניית תכנית עבודה להצלחה במכירות או בתהליכי השיווק.
נושאי הדרכה אפשריים:
-
עיצוב רושם ראשוני בפגישות מכירה ושיווק.
-
נימוסים והלכות בעסקים.
- בניית כימיה עם לקוחות פוטנציאליים לצד שיפור רמת החברות עם הלקוחות הקיימים.
- השירות כחלק מתהליך המכירה.
- ניהול תיקי לקוחות באופן אפקטיבי.
- הדרך הטובה להצגת פתרונות מותאמים ללקוח.
- יצירת ערך ללקוח בתהליך המכירה.
- איתור צרכים פנימיים וחיצוניים של לקוחות.
- טקטיקות מכירה NLSP.
- ביצוע SPIN במכירות.
- התאמת המכירה לסגנונות התקשורת של הלקוחות.
- האנטומיה של סגירת עסקה – טקטיקות מתקדמות לסגירת עסקה.
- בניית שאלות סגירה חזקות.
-
טיפול איכותי בהתנגדויות לרבות מחיר.
- סימולציות התנגדויות נפוצות.
-
השיווק והפרסום באינטרנט – התאמה למדיה הרלוונטית לארגון.
-
ניהול מדיה חברתית כחלק מהפעילות השיווקית.
-
תכנון אסטרטגיית שיווק אופרטיבית.
-
תפיסת השיווק המודרנית.
-
ניהול זמן אישי ואסטרטגי.
-
בניית אסטרטגיית פרסום ומסר פרסומי איכותי .
-
ניהול משא ומתן מתקדם.