דף הבית ניהול עסקי ליווי ויעוץ קבוצתי – יזמות וניהול עסקי

ליווי ויעוץ קבוצתי – יזמות וניהול עסקי

יועץ שיווקי בונה אסטרטגיית שיווק במחשב הנייד שלו
ייעוץ שיווקי תמונה מאת rawpixel.com ב- Freepik

ליווי וייעוץ עסקי קבוצתי, כאשר הוא מבוצע ביעילות, יכול להציע יתרונות רבים לעסקים. כמומחי ייעוץ שיווקי, היינו ממליצים לעסקים קטנים שרוצים לחשוב בגדול ואין להם תקציב לרצף מפגשים מעשיים של ליווי אישי, להצטרף לאחת הקבוצות של המרכז הישראלי לשיווק ולהשתתף בפרויקט ליווי קבוצתי להשגת תוצאות שיא.

התכנית מתמקדת בתהליכי ליווי וייעוץ שיווקי במטרה לשפר משמעותי את הביצועים העסקיים. במהלך התכנית יהיו מפגשים קבוצתיים לצד מפגשים אישיים, משימות לביצוע, תהליכי בקרה והמון יעדים עסקיים. מתאים לבעלי עסקים המעוניינים להשקיע בפיתוח העסקי של ארגונם.

ליווי וייעוץ קבוצתי – יתרונות

  1. הקבוצה מניעה להצלחה – ייעוץ שיווקי קבוצתי מספקת פלטפורמה תחרותית שדוחפת את המשתתפים להשתדל ולהצליח. חוויית ההצלחה המדבקת יוצרת אנרגיה חיובית ומניעה את המשתתפים לפעולה. בנוסף לבעלי העסקים המשתתפים בקבוצה יש הזדמנות להתחבר, לטפח שיתופי פעולה פוטנציאליים, שותפויות ופתיחות מעגלי שיווק נוספים.
  2. עלויות נמוכות – ליווי וייעוץ קבוצתי מאפשרים לחברות ייעוץ שיווקי להביא את המומחים הטובים ביותר שלהם ולתמחר במחיר קבוצתי. המשתתפים בפרויקט מקבלים את הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר בשל היותם חלק מקבוצה.
  3. שפע של ידע ותובנות – אינטראקציה עם עסקים מגוונים מביאה שפע של ידע ותובנות. עסקים יכולים ללמוד מהניסיון, מהשיטות המומלצות ומהאסטרטגיות החדשניות של בעלי עסקים אחרים הנמצאים בפרויקט ולעודד שיפור מתמיד.
  4. הזדמנויות הדרכה מותאמות – במהלך הליווי הקבוצתי מתקיימים מפגשי הכשרה מותאמים למשתתפים וסדנאות הנותנות כלים מעשיים לפעילות השיווקית והמכירות היומיומיות של העסקים.
  5. מוטיבציה ותמיכה – דינמיקה קבוצתית מספקת לעתים קרובות מוטיבציה ותמיכה, שכן עסקים חולקים מטרות ואתגרים משותפים. האחווה בתוך הקבוצה יכולה להגביר את המורל ולטפח סביבת עבודה חיובית.
  6. יכולת הסתגלות לשווקים משתנים – האינטליגנציה הקולקטיבית של הקבוצה יכולה להפוך עסקים לסתגלנים וזריזים יותר בתגובה לשינויים בשוק. קבלת החלטות מהירה וגמישות משופרים באמצעות נקודות מבט משותפות.
  7. העבודה, הליווי, הפעילות הקבוצתית והאישית, נעשים על פי תכנית עבודה אישית של כל בעל עסק על ארגונו, שתתבצע במהלך הליווי הקבוצתי.

 

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם