דף הבית ניהול עסקי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות

ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות

המטרה להגיע לצוות המכירות
המטרה להניע את צוות המכירות

המרכז הישראלי לשיווק, חברת ייעוץ שיווקי מובילה המספקת שירותים ממוקדי הגדלת המכירות לרבות ניהול חיצוני של מחלקות שיווק והמכירות בשיטת ה Outsourcing. שירותי ייעוץ השיווקי של המרכז הישראלי לשיווק שמים את התוצאות העסקיות וביצועי המכירות בלב הפעילות.

תהליך ייעוץ שיווקי של המרכז הישראלי לשיווק

כדי שפעילות ייעוץ שיווקי שלנו תניב תוצאות מהירות עבור לקוחותינו אנו מבצעים את הפעילויות הבאות :

  • אבחון וניתוח המצב הקיים – הכרה מעמיקה עם הפעילות הקיימת של הלקוח המזמין את שירותי ייעוץ שיווקי שלנו.
  • בניית תכנית עבודה אופרטיבית – תכנית עבודה שכוללת את כל הפעילויות השיווקיות שנעשה במסגרת ייעוץ שיווקי עבור לקוחותינו כדי לשפר עבורם את התוצאות העסקיות כשהמטרה הגדלת המכירות.
  • בניית מערכת יעדים – מערכת יעדים הכוללת אבני דרך להצלחה, פעילות לביצוע, יעד מכירות, ממוצע הכנסה ללקוח, שווי לקוחות, ניהול תיקי לקוחות, יעד גיוס לקוחות, יעדי מכירות ללקוחות קיימים, כמות פניות נכנסות (לידים) שצריך לייצר וכמובן מדדי KPI לבחינת הצלחה.
  • בניית מערכת ליווי ובקרה – ליווי שוטף של צוות המכירות וצוותי השיווק להצלחה ובקרה יומיומית על הביצועים והתוצאות העסקיות.
  • הדרכה במכירות – הדרכות, הכשרות, סדנאות ואימוני מכירה שוטפים לצוותי המכירות כדי לשפר את יכולות המכירה ואיכותה, לצמצם את יחסי ההמרה בין השלבים השונים של המכירה ולשפר את הביצועים העסקיים.
  • בניית תהליכי מכירה משופרים – פירוק תהליך המכירה לשלבים וביצוע אופטימיזציה של כל שלב בתהליך המכירה ובחינת אפשרות לקצר תהליכים.

מה כוללת פעילות ייעוץ שיווקי בכלל

ביצוע מחקרי שוק – בתהליך יעוץ שיווקי נדרש לאסוף מידע על שווקי יעד, מגמות שיווקיות, התנהגות צרכנים ומתחרים, כדי לזהות הזדמנויות ולפתח אסטרטגיות שיווק יעילות.

יצירת תכנית שיווקית – פעילות ייעוץ שיווקי מסייע לעסקים להתוות תכנית שיווקית מקיפה המתיישרת עם המטרות והיעדים שלהם, כולל זיהוי קהלי יעד, הגדרת יעדים שיווקיים והגדרת אסטרטגיות וטקטיקות מפתח. ככל שפעילות ייעוץ שיווקי תהיה יותר ממוקדת מכירות, כך התוכנית השיווקית תתמקד בתהליכי מכירה, שיטות ואבני דרך להצלחה.

פיתוח אסטרטגיות מיתוג – יועצים מסייעים ביצירת זהות מותג חזקה המהדהדת עם קהל היעד, לרבות מיצוב המותג, מסרים, אלמנטים ויזואליים וקול המותג. פיתוח אסטרטגיית מיתוג מותאמת לפעילות ייעוץ שיווקי ממוקדת מיתוג ומיצוב המוצר או השירות.

אופטימיזציה של שיווק דיגיטלי – ניתוח וביצוע אופטימיזציה של ערוצי שיווק מקוונים, כגון אתרי אינטרנט, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק בדוא"ל ומדיה חברתית, כדי להגביר את הנראות המקוונת ולייצר לידים. פעילות ייעוץ שיווקי זו נעשית על ידי יועץ שיווק מומחה במדיה דיגיטאלית, פרסום ושיווק במדיה דיגיטלית.

יצירת תוכן שיווקי – יועצים עוזרים ליצור תוכן מושך ורלוונטי, כגון פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים, גרפיקה ופוסטים ברשתות חברתיות, כדי למשוך קהלי יעד ולהניע תנועה לפלטפורמות של החברה. ייעוץ שיווקי שנעשה על ידי מומחי תוכן.

שיפור חווית הלקוח – יעוץ שיווקי שמבצע הערכת מסע הלקוח והצעת שיפורים כדי לשדרג את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות ולעסקים חוזרים.

יישום אסטרטגיות ליצירת לידים – יועצים מעצבים אסטרטגיות ללכידת לידים ולטפח אותם, כגון אופטימיזציה של דפי נחיתה, יצירת מגנטים של לידים ויישום קמפיינים שיווקיים, כדי ליצור לידים מותאמים לצוות המכירות.

מתן תמיכה לפעילות מכירות – ייעוץ שיווקי ממוקד מכירות מלווה את הפעילות העסקית של צוות המכירות כדי לשפר מוטיבציה של הצוות, בניית תמהיל מכירות וחומרי הדרכה, בניית תהליכי עבודה, משובים אישיים ובניית מערכת בקרה. פעילות שמאפשרת לצוות המכירות להציע הצעות ערך חזקות ולהמיר לידים ללקוחות.

ניטור ואופטימיזציה של ביצועי שיווק – יועצים עוקבים ללא הרף אחר מסעות פרסום שיווקיים, עוקבים אחר מדדי ביצועים מרכזיים (KPI) ומבצעים התאמות נדרשות. ייעוץ שיווקי מחייב אופטימיזציה מתמדת של ביצועי השיווק והמכירות.

לסיכום

בסופו של דבר תהליך של ייעוץ שיווקי נמדד על ידי התוצאות העסקיות והגדלת המכירות יועצים שונים ממוקדים בתחומי התמחות שונים. פעילות ייעוץ שיווקי של המרכז הישראלי לשיווק ממוקדת הגדלת המכירות כך שיעד המכירות של החברה מהווה יעד מכירות עבורנו ותפקידנו להניע את החברה רק להצלחה.

צרו עמנו קשר כדי שנקדם פגישה עם היעדים העסקיים של חברתכם.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם