דף הבית ניהול עסקי ייעוץ עסקי ויתרונותיו

ייעוץ עסקי ויתרונותיו

כל עסק או חברה זקוקים לחוות דעתו של איש מקצוע אובייקטיבי באשר לתהליכי העבודה והשירות הניתן בפועל ללקוחות. אחרת, יווצר רושם מוטעה של המנהלים כי "הכל כשורה" וזאת בניגוד לקשיים לפרוץ קדימה ולהשתפר. ייעוץ עסקי מטרתו הוא לעלות על הכשלים והליקויים השונים ולתכנן אסטרטגיה נכונה לחילוץ ולשיפור העסק. להלן יתרונות התהליך.

מנהל לוחץ על לחצן אלקטרוני בשם יעוץ
ייעוץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי – לשיפור תהליכי העבודה

שירותי ליווי ויעוץ עסקי הגדלת המכירות  נוגעים באופן משמעותי בתיקון תהליכי עבודה אשר אינם אופטימאליים. הדבר נכון הן לגבי נהלים פנים ארגוניים בין העובדים עצמם אך גם בין העובדים ללקוחות. תוצאות הייעוץ בנושא זה באים לידי ביטוי בשביעות רצון גבוהה יותר של העובדים, הגברת המכירות ויצירת מעגל לקוחות מרוצים ונאמנים יותר. לבחינת תהליכי העבודה, ייעוץ עסקי מקצועי נוקט באסטרטגיות למידה שונות לגבי הארגון לרבות הפעלת לקוחות סמויים, תצפיות, קיום ראיונות עם העובדים, קריאת נהלי עבודה ושיחות עם מנהלים זוטרים ובכירים. לאחר הסקת המסקנות, מופק דוח מצב המפרט את נקודות החוזק והחולשה, את התהליכים המוצלחים והחלשים ונוקט עמדה כלפי נקודות חלשות ביותר אשר מאטות את קצב המכירות וההתנהלות של הארגון. לאחר הטיפולים הממוקדים והדחופים יותר, מופקת תכנית עבודה מפורטת הכוללת סדנאות, הדרכת עובדים ומנהלים, קורסים ומפגשים אישיים.

ייעוץ עסקי – הטמעת השינויים בשטח

כחלק בלתי נפרד של תהליכי ייעוץ עסקי, כל ארגון יגלה במהרה כי עליו לשנות סדרים בתהליכי העבודה השונים. כל שינוי שכזה מאופיין בדרך כלל גם בהתנגדות לשינוי והדבר נכון הן לגבי מנהלים והן לגבי עובדים בכל הרמות. ובכל זאת, הייעוץ העסקי אינו מדלג על שלב ההטמעה בשטח ומפרט היטב את הדרך להציג את השינויים בצורה הנכונה וכיצד להתמודד עם המתנגדים השונים.

ייעוץ עסקי – גם למנהלים בכירים

גם מנהלים בכירים זקוקים לקבלת ייעוץ עסקי ולכן אין זה פלא כי חברות כמו המרכז הישראלי לשיווק משמשות בתור יועצות לחברות והארגונים הגדולים במשק הישראלי, קל וחומר לגבי עסקים קטנים ובינוניים יותר שמתקשים בעולם העסקי התחרותי של היום. מנהלים יכולים ללמוד במהרה דרכים לשיפור יכולות ניהולם, ללמוד אסטרטגיות ניהול חדשות ואף לקבל ייעוץ מקיף באשר לצעדים העסקיים הבאים אשר מטרתם למנף את הארגון גבוה יותר.

ייעוץ עסקי הינו ייעוץ אובייקטיבי אשר ניתן ע"י יועצים בכירים ומקצועיים. השתמשו בו ושדרגו את הפעילות העסקית שלכם.

הכותב : דרור כהן, מנכ"ל חברת המומחים המרכז הישראלי לשיווק, ליווי ויעוץ עסקי הגדלת המכירות , ניתן לקבל מהחברה שירותי ניהול חיצוני של צוות המכירות – Outsourcing.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם