דף הבית כללי הדרכות לאנשי המכירות בתוך הארגון

הדרכות לאנשי המכירות בתוך הארגון

המרכז הישראלי לשיווק, מספק שירותי הדרכות והכשרות לארגונים וחברות בשלוש שיטות עבודה שונות :

1. הדרכות פנים ארגוניות

בהדרכות פנים ארגוניות, אנו מכינים תכנית ייחודית ומותאמת רק לחברה המזמינה. לצורך כך, מתבצע שלב ראשוני של אפיון וניתוח תהליכי העבודה ושיטות, ניתוח איכות המכירה או השירות על ידי הקלטות שיחה, יציאה לשטח וראיונות אישיים של מנהלים ועובדים כשהמטרה ללמוד, להבין ולהכיר את צורכי הארגון, המכשולים הקיימים בו לצורך לבניית מערך הדרכה עם דגש בנקודות הנדרשות .

2. הקמת Sales Academy פנים ארגוני

בארגונים "לומדים" בהם ישנה חשיבות גדולה לשיפור מתמיד של יכולות המכירה והשירות, אנו בונים מסלול הכשרה, המורכב מסדנאות קטנות ומעשיות של שנים עד שלושה מפגשים לכל סדנה ובמהלכן מבצעים תרגולים, סימולציות ומשובים אישיים לקבוצות קטנות של משתתפים .
הסדנאות ותוכנן נקבעות במשותף עם מנהלי ההדרכה, השיווק ו/או המכירות . בין הסדנאות שאנו עושים ב Sales Academy :

טקטיקות מכירה מתקדמות.
המכירה הטלפונית.
שירות לקוחות איכותי.
המכירה כחלק מהשירות (מתן כלים לאנשי שירות במכירות).
ניהול משא ומתן.
ניהול תיקי לקוחות יעיל.
התאמת השירות או המכירה לסגנונות התקשורת של הלקוחות.
ניהול ערוצי הפצה בינלאומיים.
פיתוח שווקים בחו"ל.
ניהול צוותי מכירות ו/או שירות.
ההדרכות מתבצעות לאחר ניתוח ואפיון הפעילות הקיימת, על ידי מרצים שונים המתמחים באותם הנושאים הנלמדים.

3. הצטרפות הארגון להסדר החברות של המרכז

המרכז הישראלי לשיווק, מקיים הדרכות הטרוגניות לקהל הרחב בנושאי השיווק והמכירות . חברות בהסדר המעוניינות לצרף עובדים לקורסים המתקיימים במרכז מקבלים עדכונים שוטפים על ההדרכות ומחירים מיוחדים בעת ההרשמה .

 

המטרה העיקרית של הדרכות פנים ארגוניות

מכשולים, תהליכי עבודה שאינם אופטימליים, התנגדות לשינויים, חילופי מנהלים, בעיות טכנולוגיות ושיבוץ לא נכון של כוח האדם- כל אלו עשויים לבטח לפגוע בכל ארגון, מגדול ועד קטן. הדרכות פנים ארגוניות נועדו להציב מראה בפני מנהלי ועובדי הארגון ולשקף בעיניהם את מה שלקוי, תוך מיסוד תכנית הדרכות אשר נועדה לטפס מעל המכשולים הרבים, לעבור אותם בהצלחה ובסופו של דבר, לצאת עם היד על העליונה.

 

לאילו עסקים רצוי לקיים הדרכות פנים ארגוניות?

הדרכות פנים ארגוניות  מתאימות בעיקר לארגונים בהם מתקיימות זירות רבות של שיווק ומכירה אך למעשה כל סוג של ארגון עשוי לשאוב מידע רב מביקורות פנים המבוצעות בו ע"י גורם אובייקטיבי.  היכולת לבחון את תהליכי העבודה, אופן עבודת הנפשות הפועלות והתנהלות המנהלים בזמן אמת חיונית ביותר להמשך ההתנהלות התקינה של הארגון ויכולתו להתקדם ולשרוד בסביבה התחרותית והלוחצת של המשק הישראלי והעולמי כיום.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם