דף הבית ניהול עסקי אירועים עסקיים ללקוחות

אירועים עסקיים ללקוחות

היתרון של אירועים עסקיים ללקוחות

בתקופות שפל חייבים להיערך ולהעביר להילוך מהיר בפעילות השיווקית. בימים אלו שאפשרויות ההפצה נחסמו על-ידי חוק הספאם, התמוטטות הבנקים העולמיים שהפחידה כהוגן את הכלכלה והנגיד שהודיע שאנו לפני תקופה קשה , לא מפיח רוח באף מפרש. אז מה עושים? מסיבה!

אפשר לכתוב הרבה בשבחי אירועים עסקיים ללקוחות – עד כמה הם תורמים לחיזוק הקשר עם ציבור הלקוחות, תורמים ליחסי ציבור טובים ועוד. אבל חשוב שתדעו שקיים פן נוסף, שבדרך כלל לא מדברים עליו, אולי אפילו לא חושבים עליו אך הוא חיוני למינוף הפעילות השיווקית בעסקים, אפילו בעסק של אדם אחד, טיפוח מאגרי המידע כהכנה לאירוע.

כמומחים לשירותי ייעוץ שיווקי, חשוב לציין שהשבחת מאגרי המידע חייבת להתבצע כחלק מהעבודה השוטפת של עסק. בחלק גדול מהחברות ישנו כוח אדם מיומן, שתפקידו ניהול קשרי לקוחות תוך כדי יצירת קשר שוטף עם הלקוחות. עסק שמכריז על אירוע לקוחות שמתקרב, חייב בכל מקרה לוודא שהמאגר שלו מעודכן וכך יכול להפיק תועלת מכופלת מההכנות (שבכל מקרה צריך לבצע). הנה דוגמא: כחלק מפעילות ייעוץ עסקי הצענו ללקוחותינו להפיק אירוע למאות אורחים, כולם לקוחות החברה וככל שהאירוע הולך ומתקרב החלטנו לבדוק מה המצב הכללי:

  1. האם רשימות הדיוור מושלמות עם כל הנתונים ? – אם לא, אז משלימים אותן.
  2. האם נתוני התקשורת (אי-מיילים, ניידים, פקסים וכו') של הלקוחות מעודכנים באופן מושלם? באותה הזדמנות של הזמנות לאירוע מעדכנים אותם.
  3. האם ישנם ברשימות שמות כפולים ? – יש לסדר את הנתונים בתוכנת ניהול קשרי הלקוחות.
  4. האם כדאי להזמין גם אנשים שאינם לקוחות ? זו הזדמנות מצוינת להראות למנהל הבנק מי אתם ולהזמין את כל בעלי הדעה והמאה כדי להתחכך איתם.
  5. האם מעודכנים גם פרטי הלקוחות שלא מתאימים להמשיך ולהיות לקוחות? חשוב שמאגר הלקוחות יהיה באמת איכותי ולא חייבים לקבל כל אחד בתור לקוח. עסק צריך לדעת לא רק איך להשיג לקוחות אלא גם את מי לעודד לשמור על קשר ועל מי לוותר.

כהכנות לאירוע יש להתחיל ליצור קשר עם כולם ולהזמין אותם אחד-אחד, באופן אישי. זאת הזדמנות נפלאה לדרוש בשלומם, לברר מה קרה מאז הפעם האחרונה שנפגשנו איתם, בקיצור לחזק את הקשר. פעולות כאלה צריכות להתבצע בשוטף, ובעסקים מצליחים רבים אכן מתבצעות – אבל לא מספיק. לא תמיד יש סיבה לצלצל ללקוחות, לא תמיד יש סיבה לעדכן את המאגרים, וכך עוברות להן שנה ועוד שנה…

לכן, אירועים עסקיים ללקוחות מהווים הזדמנות שיווקית בריבוע – כי הוא "מכריח" את העסק לבצע את פעולות השבחת המאגר האלה, שהן קריטיות להצלחת כל מסע פרסום. יש לקחת בחשבון ששימור לקוחות לא יוכל להתבצע ללא רשימות מלאות ומעודכנות. כל הרצון הטוב שבעולם וגם המוצר המלהיב ביותר לא יספיקו אם אין מאגר מעודכן ואיכותי שאפשר לספר לו על כך.

זו חוויה מיוחדת לקבל את פניהם של 300 אנשי עסקים, המגיעים כמעט בו-זמנית, תוך כדי קבלת פנים המשדרת את התחושה שחיכיתם להם באופן אישי…זאת למעשה העוצמה המלאה של טיוב הרשימות. קבלת הקהל היא אחד מהדברים הקריטיים ביותר להצלחת אירוע לקוחות והיא תלויה לחלוטין בהכנה המוקדמת של רשימת המוזמנים.

הכותב, עדי פלאוט, הנו מנכ"ל ובעלים של קבוצת קומליין, www.com-line.biz

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם