קורס מכירות בשיטת ה NLP – מה לומדים בו ?
קורס מכירות בשיטת ה NLP מאפשר למשתתפים בו שדרוג היכולות האישיות בתהליך המכירות, שימוש נכון בכלי התקשורת הקיימים של עולם ה NLP והקניית כלים יישומיים למכירות. קורס NLP במכירות – מה לומדים בו ?
קורס NLP במכירות – מה לומדים בו ?
1. חידוד חושים
מה הדרך לדעת אם השפענו על הלקוח שמולנו ?
כדי לזהות מראש איך הלקוח שלנו מעדיף שנמכור לו, אנחנו נרצה לחדד את החושים
שלנו. המשתתפים יהנו בחלק זה מהתנסות חווייתית בה יחדדו את חושיהם וילמדו
איך להשתמש בהם בצורה יותר אפקטיבית לאסוף מידע מהלקוח ועליו.
2. יצירת כימיה ולקיחת הובלה
כיצד נוכל ליצור כימיה עמוקה עם כל לקוח כבר מתחילת הפגישה ?
כימיה היא יצירת אפיק תקשורת בין איש המכירות ללקוח בכדי לסכל מראש התנגדויות
וקשיים. על מנת שיוכלו למכור בצורה טבעית וחלקה, ילמדו המשתתפים ליצור כימיה,
להעצים אותה בשניות ולהשתמש בה כדי להביא את הלקוח לרכישה נטולת התנגדויות.
3. קטגוריות סאטיר
איך אפשר להשתמש בשפת הגוף שלנו בכדי להשפיע על אחרים ?
רוב התקשורת שלנו טמון בשפת הגוף שלנו. עם זאת, רובנו לא יודע איך להפעיל את
שפת הגוף שלו בכדי להשפיע על אחרים. בחלק זה יגלו המשתתפים את חמש סגנונות
שפת הגוף וילמדו איך להשתמש בהם נכון כדי להשפיע על האדם שמולם.
4. שינוי דעות ופירוק התנגדויות
מה יגרום לכל אדם לשנות את דעתו ולקנות מאתנו ?
כאשר אנחנו מוכרים ללקוחות, אנחנו נתקלים לעתים רחוקות בהתנגדויות. ברור לנו
כי התנגדויות אלה הן רק שלב שעלינו לעבור. עם זאת, עבור הלקוחות הן ממשיות
לחלוטין. בחלק זה יגלו המשתתפים איך להשתמש בשפה כדי לפרק התנגדויות אלה.
5. עגינות פאבלוביות
כיצד נגרום לאדם שמולנו להגיב בצורה שנרצה ?
חוקר רוסי בשם פאבלוב מצא בתחילת המאה הקודמת כי ניתן ליצור הקשר בראשם
של כלבים בין צלצול פעמון לתחושת רעב. בחלק זה ילמדו המשתתפים איך ליצור
אצל בני אדם הקשר שכזה בין המוצר שלהם לכל תחושה חיובית, במהירות ובקלות.
6. מודל 4 השלבים לסגירת עסקה
איך מובילים אדם דרך השלבים הנדרשים כדי שיקנה מאתנו ?
ההבדל בין אנשי מכירות מעולים לאנשי מכירות בינוניים הוא היכולת לסגור מכירות
בצורה שיטתית. מודל ארבעת השלבים הוא מודל המאפשר לנו לאבחן איפה הלקוח
נמצא במוחו ביחס לרכישה ואיך אפשר להעביר אותו את השלבים הנדרשים לקנייה.