ניהול תיק לקוחות בשוק הקמעונאי
מטרת הקורס לספק למנהלי תיקי לקוחות, יבואנים ומפיצים כלים מעשיים בניהול המכירות ללקוחות חוזרים ולהגדלת נתח הלקוח והתוצאות העסקיות. הקורס משלב אסטרטגיה לניהול לקוחות לצד טקטיקות מכירה מתקדמות, תוך לימוד מעמיק של העולם הקמעונאי. הקורס כולל 6 מפגשים מעשיים ומרתקים.
הנושאים הנלמדים :
- אסטרטגיה לניהול איכותי תיקי לקוחות.
- בניית מערכת אמון ספק – לקוח.
- שפת הגוף בתהליך המכירה.
- טקטיקות מכירה בשוק הקמעונאי.
- סגנונות תקשורת בתהליך המכירה.
- הכרת העולם הקמעונאי.
- ניהול פלנוגרמה וטיפול בשטח מדף.
- טקטיקות לסגירה יעילה של הזמנות.
Comments are closed here.