דף הבית ניהול עסקי מינוף עסקי לקוסמטיקאיות

מינוף עסקי לקוסמטיקאיות

הקליניקה צריכה ליווי עסקי ואין לך תקציב ? מוזמנת להצטרף לתכנית קבוצתית לקוסמטיקאיות בשלב העצמת הקליניקה.

מינוף עסקי לקוסמטיקאיות - פרסום מודעה לתוכנית מיוחדת.
מינוף עסקי לקוסמטיקאיות

מינוף עסקי לקוסמטיקאיות – תכנית קבוצתית להעצמת הקליניקה

מטרת תכנית מינוף עסקי לקוסמטיקאיות

התכנית מינוף עסקי לקוסמטיקאיות – מיועדת לקוסמטיקאיות הנמצאות בשלב הצמיחה המרגישות שנדרש להן ליווי עסקי שיווקי ואין להן כרגע תקציב ייעודי לנושא.  המומחים העסקיים והשיווקיים של המרכז הישראלי לשיווק, בנו עבורכן הקוסמטיקאיות, תהליך העצמה לקליניקות שבבעלותכן לחדשות ולוותיקות, כדי לסייע עבורכן לשפר את התוצאות העסקיות. התהליך כולל ארבעה חודשים של ליווי והדרכה בשיטת צעד אחר צעד להעצמת  הקוסמטיקאית בתחום העסקי, שיווקי ופיננסי ולאפשר לה לנהל עסק מצליח ורווחי.

בחסות פורום קוסמטיקאיות בעסקים – קישור לפורום

במהלך התוכנית נעביר את המשתתפות תהליך למידה וחשיבה עסקית באמצעות, הדרכות, תרגולים ופגישות אישיות עם מומחים עסקיים. הפעילות תתבצע תוך בקרה על הנעשה בקליניקה והתוצאות העסקיות, כך שבסוף התוכנית המשתתפות יהיו מקצועיות וידעו לנהל עסקית  פיננסית ושיווקית (לרבות שיווק דיגיטלי) את העסק / קליניקה שברשותן.

הערות חשובות :

רוב הצוות בתכנית מלווה ומרצה בתחום העסקי לקוסמטיקאיות באמצעות חברת הקוסמטיקה של חווה זינגבוים.

ההטבות בהשקת התכנית – מינוף עסקי לקוסמטיקאיות :

  • מחיר מיוחד (נמוך מאוד) – רק למחזור הראשון (מחיר השקה).
  • רק 10 קוסמטיקאיות בלבד – רק למחזור הראשון.
  • תנאי השתתפות בתכנית – רק לאחר ראיון אישי ובדיקת התאמה (רוצים הצלחה בטוחה עם הקוסמטיקאיות).
  • התחייבות הקוסמטיקאיות המשתתפות – לבצע את כל המשימות ולשים את העסק במקום הראשון בסדר העדיפויות.

תהליך הליווי וההדרכה כולל 4 חודשים אינטנסיביים של פעילות עסקית, וכוללים בכל חודש :

  • מפגש פרונטלי קבוצתי עם תרגולים ושיעורי בית.
  • משימות עסקיות לביצוע בקליניקה והצגתם למומחים העסקיים.
  • שני מפגשי הדרכה ותרגול ב ZOOM (פעמיים בחודש).
  • מפגש אישי עם מלווה עסקי כדי לוודא התקדמות והצלה (כל חודש).
  • במהלך התקופה נקים קבוצת WhatsApp לשאלות שוטפות.

עד סוף התוכנית, כל משתתפת נדרשת לבצע לעסק שלה :

  • תכנית עסקית לשנת 2025 עם מערכת יעדים, לוח משימות ואסטרטגיה שיווקית.
  • ניתוח פיננסי ובניית תקציב לניהול פיננסי של הקליניקה.
  • הגדלת מכירת מוצרים – נבצע הדרכה במכירת מוצרים.
  • ניהול social במדיה החברתית והכנסת מסרים שיווקיים.
  • ניהול קמפיינים שיווקיים ממומנים ב Facebook ו Instagram.
  • בניית קמפיינים שיווקיים באמצעות כל AI.
  • ותקבל ליווי של מומחה עסקי בפגישה אישית.

התחייבות הקוסמטיקאיות המשתתפות בפרויקט

  • לבצע את כל המטלות העסקיות בלוח הזמנים שנקבע במפגשים.
  • לעדכן ברמה שבועית על הפעילות העסקית.
  • להתאמץ כדי להגיע ליעדי המכירה הנדרשים (לרבות מכירת מוצרים).
  • ידוע למשתתפות שהליווי קבוצתי ולא אישי ולכן השאלות האישיות יהיו כחלק ממפגשים הקבוצתיים, למעט המפגשים האישיים לצורך בקרת התקדמות.

תהליך הליווי וההדרכה

חודש ראשון – השלב הבסיסי

  • הדרכה פרונטאלית (בכיתה) – בניית תכנית עסקית לשנת 2025. (התוכנית תלווה אותנו במהלך כל תקופת הפרויקט) – דרור כהן.
  • פגישת זום – כיצד ליצור חשיפה אורגנית ב Facebook . (לרבות הגדרת מסרים, בניית תוכן, קהלי מטרה ומשימה לבית).
  • פגישת זום – פרסום ממומן ב Facebook . (משימה – להעלות קמפיין ממומן עבור פסח).
  • פגישה אישית – הצגת תכנית העבודה וקבלת משובים אישים. (במהלך הצגת התוכנית ננתח נתונים עסקיים עד כה ונקבע יחד יעדים).

הערה חשובה – ההדרכות הזום חייבות להיות מול מחשב (בגלל התרגול) – חובה להיות עם חשבונות עסקיים פתוחים והכרה בסיסית של המדיה החברתית.

חודש שני – שלב בניית העוצמה בקליניקה

  • הדרכה פרונטאלית – מכירת מוצרים בקליניקה.  (כיצד לשפר את יכולת מכירת המוצרים בקליניקה) – דרור כהן.
  • פגישה אישית – הצגה ומשוב אישי אודות הקמפיין הממומן ב Facebook . (בזום מול נעמה – שיתוף הקמפיין וקבלת משוב אישי).
  • פגישת זום – כיצד ליצור חשיפה אורגנית ב Instagram. (לרבות הגדרת קהלי מטרה וכיצד לייצר סרטונים איכותיים בפלטפורמה)
  • פגישת זום – פרסום ממומן ב Instagram . (משימה – העלאת קמפיין ממומן במדיה).

חודש שלישי – השלב המתקדם

  • הדרכה פרונטאלית – שיווק באמצעות כלי AI. (שמעון שמיר – בניית קמפיינים ומסרים באמצעות מספר פלטפורמות).
  • פגישה אישית – ניתוח ההתקדמות הקמפיינים השיווקיים ב Instagram – הצגת הקמפיינים הממומנים שבוצעו ומתן משוב אישי (נעמה – בזום).
  • פגישת זום – נעמה – אפליקציות נוספות לעבודה + אופטימיזציה של פרסום במדיה החברתית – מפגש מסכם ומעשי בשיווק במדיה החברתית.
  • פגישת זום – מפגש עסקי מעשי שבו נשתף דילמות עסקיות, התקדמות עסקית בקליניקה ותוכנית המשך. כל קוסמטיקאית תציג כיצד התקדמה עד כה ומה היא מתכננת לעשות בהמשך.

חודש רביעי – שלב הניהול והבקרה

  • הדרכה פרונטאלית – ניהול פיננסי של הקליניקה. (ניהול פיננסי + ניתוח נקודת איזון + ניהול רווחיות ב XL) – דרור כהן.
  • פגישת זום – ניהול לקוחות באמצעות תוכנת CRM – (החשיבות של ניהול לקוחות, טיפולים ו"לידים" נכנסים).
  • פגישת זום – ניהול משימות בקליניקה וייעול תהליכי עבודה שיווקית – שמעון שמיר.
  • פגישה אישית – פגישת סיכום התוכנית, ניתוח ההתקדמות. (ניתוח ההתקדמות + מתן משימות להמשך התהליך האישי).

בסוף התהליך קבוצת ה WhatsApp תהיה פתוחה לחודש נוסף לשאלות המשתתפות ולהתייעצות.

** המלל רשום בלשון נקבה אבל הוא מיועד עבור קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות יחד.

מאחלים לכולם הצלחה – צוות המומחים של המרכז הישראלי לשיווק – ליווי וייעוץ עסקי להגדלת המכירות.

בחסות פורום קוסמטיקאיות בעסקים – קישור לפורום

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם