דף הבית ניהול עסקי ליווי עסקי לקוסמטיקאיות – מינוף עסקי

ליווי עסקי לקוסמטיקאיות – מינוף עסקי

ליווי עסקי לקוסמטיקאיות – תכנית קבוצתית להעצמת הקליניקה

ליווי עסקי לקוסמטיקאיות – תכנית מינוף עסקי המיועדת לקוסמטיקאיות בשלב הצמיחה, קוסמטיקאיות שמרגישות שבשלב הבא הן צריכות סיוע מקצועי של מומחי שיווק, מדיה וניהול פיננסי של הקליניקה. הפרויקט מיועד לכאלו שרוצות להיות חלק מקבוצה של קוסמטיקאיות שמתמודדות עם אותם האתגרים ויש להן את אותם החלומות ורוצות להפוך את העסק שלהן לרווחי ומצליח.

הפרויקט בחסות פורום קוסמטיקאיות בעסקים – קישור לפורום

קצת על פרויקט – ליווי עסקי לקוסמטיקאיות

  • התכנית כוללת 4 חודשים אינטנסיביים של למידה, הדרכות, תרגולים ואימון וליווי עסקי.
  • במהלך התוכנית המשתתפות יקבלו תהליך למידה וחשיבה עסקית באמצעות, הדרכות, תרגולים ופגישות אישיות עם מומחים עסקיים.
  • הפעילות תתבצע תוך בקרה שוטפת על הנעשה בקליניקה והתוצאות העסקיות במהלך הפרויקט.
  • שבסוף התוכנית המשתתפות יהיו מקצועיות וידעו לנהל עסקית  פיננסית ושיווקית (לרבות שיווק דיגיטלי) את הקליניקה.
  • הצוות בתכנית מלווה ומרצה בתחום העסקי לקוסמטיקאיות במכללה לקוסמטיקה של חווה זינגבוים.
  • מחיר מיוחד (נמוך מאוד) – למחזור הראשון 2500 ש"ח + מע"מ לחודש בלבד.
  • רק 10 קוסמטיקאיות בלבד – רק למחזור הראשון.
  • תנאי השתתפות בתכנית – רק לאחר ראיון אישי ובדיקת התאמה (רוצים הצלחה בטוחה עם הקוסמטיקאיות).
  • התחייבות הקוסמטיקאיות המשתתפות – לבצע את כל המשימות ולשים את העסק במקום הראשון בסדר העדיפויות.

תכנית קבוצתית לליווי וההדרכה

חודש ראשון – השלב הבסיסי (בניית היסודות העסקיים של הקליניקה)

  • הדרכה פרונטאלית (בכיתה) – בניית תכנית עסקית לשנת 2025. (התוכנית תלווה אותנו במהלך כל תקופת הפרויקט) – דרור כהן.
  • פגישת זום – כיצד ליצור חשיפה אורגנית ב Facebook . (לרבות הגדרת מסרים, בניית תוכן, קהלי מטרה ומשימה לבית).
  • פגישת זום – פרסום ממומן ב Facebook . (משימה – להעלות קמפיין ממומן עבור פסח).
  • פגישה אישית – הצגת תכנית העבודה וקבלת משובים אישים. (במהלך הצגת התוכנית ננתח נתונים עסקיים עד כה ונקבע יחד יעדים).

הערה חשובה – ההדרכות הזום חייבות להיות מול מחשב (בגלל התרגול) – חובה להיות עם חשבונות עסקיים פתוחים והכרה בסיסית של המדיה החברתית.

חודש שני – שלב בניית העוצמה בקליניקה (בניית חשיפה)

  • הדרכה פרונטאלית – מכירת מוצרים בקליניקה.  (כיצד לשפר את יכולת מכירת המוצרים בקליניקה) – דרור כהן.
  • פגישה אישית – הצגה ומשוב אישי אודות הקמפיין הממומן ב Facebook . (בזום מול נעמה – שיתוף הקמפיין וקבלת משוב אישי).
  • פגישת זום – כיצד ליצור חשיפה אורגנית ב Instagram. (לרבות הגדרת קהלי מטרה וכיצד לייצר סרטונים איכותיים בפלטפורמה)
  • פגישת זום – פרסום ממומן ב Instagram . (משימה – העלאת קמפיין ממומן במדיה).

חודש שלישי – השלב המתקדם

  • הדרכה פרונטאלית – שיווק באמצעות כלי AI. (שמעון שמיר – בניית קמפיינים ומסרים באמצעות מספר פלטפורמות).
  • פגישה אישית – ניתוח ההתקדמות הקמפיינים השיווקיים ב Instagram – הצגת הקמפיינים הממומנים שבוצעו ומתן משוב אישי (נעמה – בזום).
  • פגישת זום – נעמה – אפליקציות נוספות לעבודה + אופטימיזציה של פרסום במדיה החברתית – מפגש מסכם ומעשי בשיווק במדיה החברתית.
  • פגישת זום – מפגש עסקי מעשי שבו נשתף דילמות עסקיות, התקדמות עסקית בקליניקה ותוכנית המשך. כל קוסמטיקאית תציג כיצד התקדמה עד כה ומה היא מתכננת לעשות בהמשך.

חודש רביעי – שלב הניהול והבקרה

  • הדרכה פרונטאלית – ניהול פיננסי של הקליניקה. (ניהול פיננסי + ניתוח נקודת איזון + ניהול רווחיות ב XL) – דרור כהן.
  • פגישת זום – ניהול לקוחות באמצעות תוכנת CRM – (החשיבות של ניהול לקוחות, טיפולים ו"לידים" נכנסים).
  • פגישת זום – ניהול משימות בקליניקה וייעול תהליכי עבודה שיווקית – שמעון שמיר.
  • פגישה אישית – פגישת סיכום התוכנית, ניתוח ההתקדמות. (ניתוח ההתקדמות + מתן משימות להמשך התהליך האישי).

בסוף התהליך קבוצת ה WhatsApp תהיה פתוחה לחודש נוסף לשאלות המשתתפות ולהתייעצות.

** המלל רשום בלשון נקבה אבל הוא מיועד עבור קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות יחד.

מאחלים לכולם הצלחה – צוות המומחים של המרכז הישראלי לשיווק – ליווי וייעוץ עסקי להגדלת המכירות.

בחסות פורום קוסמטיקאיות בעסקים – קישור לפורום

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם