מנהל כותב על לוח - הגדלת המכירות

מכירות באולם תצוגה

במקרים רבים אנו מוצאים, מנהלי אולמות תצוגה ובעלי עסקים חוטאים כלפי עצמם, שאף על פי שהושקע זמן וכסף בסידור וארגון אולם התצוגה, אין ניצול מקסימאלי של פוטנציאל הלקוחות המבקרים במקום, כך שבמצבים בהם מתבצעת עסקה, היוזמה הינה של הלקוח ולא הנעה של איש המכירות . אם...

תמונה שמתארת לקוחות רוכשים בעולם הקמעונאות

מכירה בחנויות וברשתות (אפשר לעזור לך? לא!)

חנויות ורשתות רבות מוציאות תקציבי פרסום גדולים כדי להגדיל את קצב כניסת הלקוחות לפתחי החנויות והכל-בו. ואנו בעלי העסקים, מנהלי החנויות והמוכרים בפועל, שצריכים לנצל כל הזדמנות וכל לקוח פוטנציאלי לפעילות מכירה, נתפסים לא מוכנים וחסרי כלים מעשיים לנהל פעילות זו,...

מדדים להצלחת אנשי מכירות

הגדלת המכירות – חלום או מציאות ? חלק א'

ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות. ניהול צוות מכירות שונה מניהול אנשי מקצוע אחרים היות וה "דלק" המניע אנשי מכירות הינו המוטיבציה והאמונה ביכולות האישיות ובפתרון.

שני אנשים מחברים אגרופים כמעין לחיצת יד ידידותית

בניית אמון בפגישות מכירות

אמון בין שני צדדים יכולה להתבצע בעזרת כימיה טבעית - ("קליק") שנוצרת בשניות הראשונות לפגישה או בעזרת תהליך בניית אמון יזום של נציג החברה עם הלקוח הפוטנציאלי. להלן מספר טיפים שנבחנו ונמצאו תורמים משמעותית למערכת האמון בן ספק ללקוח.