Networking בלחיצת כפתור – הכיצד ?
רבים הבינו את עוצמתה העסקית של רשת קשרים והפכו את טיפוחה והגדלתה לאסטרטגיה עסקית מובנית לכל דבר, המסייעת בצורה יעילה וזולה במינוף פעילותם העסקית וכן בהשגת מטרותיהם העסקיות השונות של עסקים, חברות ותאגידים. בשל חשיבותם ההולכת וגוברת של קשרים אישיים והשפעתם המכרעת על תהליכים עסקיים שונים בעולם, הפכו מבואות מועדוני ומפגשי הנטוורקינג לחצר המשחקים של מקבלי ההחלטות בעולם העסקים המודרני.
הנטוורקינג על שלל מתכונותיו, מספק הזדמנות מצוינת להיכרות עם אנשים חדשים, כאשר מטרתו הסופית הינה להפוך את הפוטנציאל שמספק המפגש ליצירת הישגים עסקיים בפועל. כל יועץ מכירות מכניס לאסטרטגיית המכירות שלו גם פעילות Networking כחלק מקידום המכירות בחברות אותם הוא מלווה.
הבעיה המרכזית – חוסר נגישות למידע מקדים.
על אף שהנטוורקינג הפך לכלי משמעותי ורב חשיבות כמעט בכל ארגון עסקי, הוא אינו חף מבעיות מובנות המקשות ומסרבלות את מימוש הפוטנציאל העסקי שיכול היה להפיק כלי שכזה.
מעבר למגבלות האובייקטיביות כגון מיקומו הגיאוגרפי ונגישותו של מקום המפגש, מספרם המוגבל של המשתתפים, מחסור בזמן פנוי שניתן להקדיש להשתתפות במפגשי נטוורקינג ואפילו ביישנות המקשה את יצירת המגע עם משתתפים אחרים במפגש, ישנה בעיה משמעותית יותר במפגשי נטוורקינג פרונטאליים ובעיה זו נעוצה בחוסר האפשרות לאיסוף מידע וניתוחו לפני ההשתתפות במפגש, מחסור זה במידע אינו מאפשר למשתתף להתכונן כראוי למפגש ולהתמקד באנשים הרלוונטיים למטרותיו.
בעקבות אותם קשיים וחולשות בשיטת הנטוורקינג הפרונטאלי, פיתחה "החברה ליצירת קשרים עסקיים" המתמחה בפיתוח כלים ליצירת התקשרויות עסקיות בין מקבלי החלטות בעסקים, פלטפורמה אינטרנטית לנטוורקינג און ליין ויצירת קשרים עסקיים (www.pinpoint.co.il) שמהווה כלי עבודה מקצועי המספק ערך מוסף משמעותי לאסטרטגיית הנטוורקינג של ארגונים עסקיים.
אורי שפירא, מנכ"ל אתר PinPoint מציין כי "ברוב מפגשי הנטוורקינג ניתן לדעת מה מעמדו של העומד מולך בארגון שאותו הוא מייצג, אך כמעט ואף פעם לא ניתן לדעת את מי הוא רוצה להכיר, מה הוא יכול להציע לי ומה אני יכול להציע לו, מה בדיוק עושה הארגון שלו, האם הוא מכיר אנשים שאני מעוניין להגיע אליהם דרכו, מי הם הלקוחות הבולטים שלו, לאן הוא שואף להגיע, אילו הישגים הוא שואף להשיג בעזרת המפגש ולאילו קשרים הוא מייחל".
לטענת אורי, מחסור במידע שכזה מקשה על המשתתף להתכונן ביעילות למפגש ומקטין משמעותית את האפשרות להפיק מן הנטוורקינג הישגים ממשיים מלבד החלפת כרטיסי ביקור.
*אתר PinPoint מאפשר לכל משתמש להיפגש עם מי ומתי שהוא רוצה, 24 שעות ביממה, ללא מגבלות גיאוגרפיות, ללא הצורך לצאת מן המשרד וללא הצורך לבזבז זמן וכסף על פגישות היכרות ראשוניות וזאת.
האתר מספק למשתמש נגישות מקסימלית למקבלי החלטות התואמים את צרכיו העסקיים ומעמיד לרשותו כלים שיאפשרו יצירת מתאם עסקי מקסימלי בעזרת חשיפה למידע רב, והאפשרות לנתח, לפלח, להגדיר ולסנן מבעוד מועד את האנשים המתאימים ביותר לצרכיו ומטרותיו העסקיות באותו רגע נתון.
אתר PinPoint הינו מסגרת מובנית שהופכת את מלאכת הנטוורקינג להליך קל, פשוט ויעיל שמאפשר לכל אחד לשווק את שירותיו, להכיר אנשים חדשים שאיתם ניתן לעשות עסקים ולגרוף תוצאות נהדרות כמעט ללא מאמץ בזכות כמות המידע העצום שניתן להיחשף אליו לפני ש"לוחצים ידיים" עם משתמשים אחרים באתר.
באתר ניתן למצוא כלים טכנולוגיים מתקדמים כגון ממשקי סוכן חכם ליצירת התאמות עסקיות וניהול רשת קשרים עסקית, מנועי חיפוש ייעודיים ליצירת שת"פים וממשקים להחלפת הפניות הדדיות.
מומלץ לכולם – כתובת האתר באינטרנט: www.pinpoint.co.il
*הכותב אסף קרימן, יועץ מכירות מבית המרכז הישראלי לשיווק, מומחה בהקמה ליווי והדרכת מערכי שירות ומכירות טלפוניות.