קורס מכירות מעשי באומנות המכירה בשיתוף המכללה העסקית, איגוד לשכות המסחר
במהלך לימודי קורס מכירות אומנות המכירה של המכללה העסקית בשיתוף המרכז הישראלי לשיווק, מקבלים המשתתפים ידע תיאורטי מעמיק לצד כלים מעשיים מהטובים ביותר שקיימים, אשר יסייעו להם להתמודד במקצועיות עם מגוון רב של סיטואציות מכירה. שיטת ההוראה בלימודי קורס מכירות זה מבוססת בחלקה הגדול על התנסויות אישיות ולימודים חווייתיים של המשתתפים. במהלך הלימודים יוטמעו התהליכים החשובים, תיעשה היכרות עם אתגרי סימולציה ייחודיים, ניתוח מצבים, דיונים משותפים ומטלות. קורס מכירות ושיווק זה כולל 13 מפגשים – להלן נושאי ההדרכה.
- מבוא למכירות ובניית רושם ראשוני.
- המגע הראשוני עם הלקוח.
- טקטיקות לבניית כמיה ואמון.
- שימוש בשפת הגוף כחלק מתהליך המכירה.
- NLSP – Neuro Linguistic Sales Programming
- זיהוי צרכים חיצוניים ופנימיים במכירות.
- טקטיקות Spin במכירות.
- השליטה בשיחת המכירות.
- שיטות להצגה איכותית של פתרונות.
- מודל השכנוע – מחקרי Neuro Marketing.
- האנטומיה של סגירת העסקה.
- טיפול בהתנגדויות לקוח, לרבות התנגדויות מחיר.
- המכירה הטלפונית.
- התנהלות מול מצלמה ככלי לשיפור השיווק.
- מבוא לשיווק – שלב התכנון.
- מיתוג ופרסום.
- השיווק בדיגיטל.
- ניהול זמן.
- טקטיקות בניהול משא ומתן.
- בניית תוכנית עבודה להגדלת המכירות.
במהלך ההדרכה ישנם תרגולים, הגשת פרויקט גמר וסימולציות.
חברות שיש להם צוות מכירות ומעוניינים לבצע הדרכות פנים ארגוניות במכירות – קורס מכירות פנים אירגוני מותאם לצורכי הארגון, לאחר ניתוח מעמיק של הפעילות העסקית של המכירות, איכות הצוות והגדרות מטרות מראש, מוזמן לפנות אלינו בדף זה.