דף הבית סרטוני הדרכה וטיפים תכנית אירוח – משדרים עסקים בנושא שיווק בינלאומי ופיתוח שווקים בחו"ל

תכנית אירוח – משדרים עסקים בנושא שיווק בינלאומי ופיתוח שווקים בחו"ל

שיווק בינ"ל - פנל מומחים בנושא שיווק בין לאומי ופיתוח שווקים בחו'ל
שיווק בינ"ל - פנל מומחים בנושא שיווק בין לאומי ופיתוח שווקים בחו'ל

תכנית אירוח – משדרים עסקים בנושא שיווק בינלאומי ופיתוח שווקים בחו"ל. תכנית מומחים בשיתוף לשכת המסחר תל אביב, החטיבה העסקית וחברת המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בליווי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות.  המראיינים בתכנית ליבנת קיזנר מנהלת החטיבה העסקית ודרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק. להלן כמה טיפים בנושא שיווק בינלאומי ופיתוח שווקים.

שיווק בינלאומי ופיתוח שווקים – מה חשוב לדעת ?

התרחבות לשווקים בינלאומיים יכולה להיות מאמץ מאתגר אך מתגמל. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לפתח שווקים בחו"ל:

  • מחקר שוק – ערכו מחקר שוק מעמיק כדי להבין את התרבות, ההעדפות והתנהגות הקנייה של שוק היעד. נתחו את התחרות כדי לזהות פערים והזדמנויות בשוק.
  • עמידה בחוק ובתקנות – הכירו את החוקים והתקנות המקומיים המסדירים את הפעילות העסקית במדינת היעד. ודאו עמידה בתקנות יבוא/יצוא, מיסוי וכל דרישות ספציפיות לתעשייה.
  • רגישות תרבותית – התאם את אסטרטגיות השיווק והתקשורת שלך לניואנסים התרבותיים של שוק היעד. למדו על המנהגים, החגים והמסורות המקומיים כדי להבטיח שהמוצרים או השירותים שלך יהדהדו עם הקהל המקומי.
  • לוקליזציה – התאימו אישית את המוצרים, השירותים וחומרי השיווק שלך כך שיתאימו לשוק המקומי. תרגמו את האתר, התוכן השיווקי ופרטי המוצרים שלכם לשפות המקומיות.
  • שותפויות ובריתות – שקלו ליצור שותפויות או בריתות עם עסקים מקומיים כדי למנף את המומחיות והרשתות המבוססות שלהם. חפשו מפיצים, סוכנים או הזדמנויות למיזם משותף כדי להקל על הכניסה לשוק.
  • ניהול שרשרת הספקה – בצעו אופטימיזציה של שרשרת האספקה כדי לעמוד בדרישות השוק החדש ביעילות. חשוב להקים ספקים ומפיצים מקומיים אמינים כדי להבטיח אספקה בזמן של מוצרים או שירותים.
  • התאמת אסטרטגיות תמחור – התאימו את התמחור כך שיתאים לתנאי השוק המקומיים, תוך התחשבות בגורמים כגון שערי מטבע, כוח קנייה ותחרות. היו גמישים ופתוחים למשא ומתן על מחירים בהתאם לתנאים הכלכליים המקומיים.
  • בנו נוכחות מקומית – נדרש ליצר נוכחות פיזית בשוק היעד באמצעות משרדים, נציגים מקומיים או שותפויות אסטרטגיות. גייסו כישרונות מקומיים שמבינים את השוק ויכולים לתרום להצלחת העסק שלך.
  • שירות לקוחות – לספק תמיכת לקוחות ייעודית לשוק היעד, כולל תמיכה בשפה המקומית וערוצי תקשורת נגישים. התייחסו למשוב ולחששות של לקוחות באופן מידי כדי לבנות אמון ונאמנות.
  • אינטגרציה טכנולוגית – מנפו טכנולוגיה כדי להקל על תקשורת בינלאומית, עיבוד תשלומים והיבטים תפעוליים אחרים. ודאו שהנוכחות הדיגיטלית שלכם, כולל אתרים ואפליקציות לנייד, מותאמת לשוק היעד.
  • ניהול סיכונים – זיהוי והערכת סיכונים פוטנציאליים הקשורים לפעולה בשוק חדש. פתחו תכניות מגירה ואסטרטגיות להפחתת סיכונים כדי להתמודד עם אתגרים בלתי צפויים.
  • נקודת מבט ארוכת טווח – הבינו שבניית נוכחות בשווקים בינלאומיים לוקחת זמן, וייתכן שההצלחה לא תהיה מידית. היו סבלניים ומחויבים ליעדים ארוכי טווח תוך שמירה על התאמה לשינויים בשוק.
    זכרו כי כל שוק הוא ייחודי, ולכן חיוני לגשת להתרחבות בינלאומית עם גמישות ונכונות ללמוד מהסביבה המקומית.

הצלחה לכולם.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם