חברת המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות בנקודת המכירה בשיתוף חברת המדיה CTV והמכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב, מזמינים אתכם לקורס מעשי ומרתק בנושא "שיפור התוצאות העסקיות בנקודת המכירה : אסטרטגיות להצלחה קמעונאית"
מקסום תוצאות עסקיות בנקודת המכירה – אסטרטגיות להצלחה קמעונאית
קהל היעד:
בעלי עסקים קמעונאיים, מנהלי חנויות, צוותי מכירות ואנשי שיווק בתחום הקמעונאות.
מבנה יום העיון:
09:00 – 09:30: רישום וקפה קבלת פנים
09:30 – 10:30: הבנת התנהגות הצרכנים בנקודת המכירה
נושאים שנידונו
- מגמות מפתח בהתנהגות צרכנים בתחום הקמעונאות
- כיצד רגשות וחוויות חושיות משפיעים על החלטות הקנייה
- סידור החנות והצגת המוצרים בצורה אפקטיבית
- שימוש בטכנולוגיה לצורך ניבוי העדפות לקוחות
תובנות מרכזיות – טכניקות מעשיות להתאמת הסביבה בחנות לשיפור מעורבות הלקוחות ולהגדלת המכירות.
10:30 – 11:00: מושב שאלות ותשובות
11:00 – 12:30: שיפור חוויית הלקוח בנקודת המכירה
נושאים שנידונו
- התאמת חוויית הלקוח עם שיטות מתקדמות של שירות לקוחות
- תפקיד הטכנולוגיה: שימוש במסכים דיגיטליים, קיוסקים אינטראקטיביים ופתרונות תשלום ניידים
- בניית תוכניות נאמנות יעילות
- טיפול בהתנגדויות וסגירת המכירה בקופה
תובנות מרכזיות – דרכים להפוך את חוויית הקנייה לנוחה ומהנה יותר, אשר מובילות להגדלת המכירות.
12:30 – 13:30: הפסקת צהריים
13:30 – 15:00: טכניקות מכירה בסביבה הקמעונאית המודרנית
נושאים שנידונו
- טכניקות מכירה מוכחות לשיווק משלים והגדלת מכירה בנקודת המכירה
- NLP (תכנות עצבי-לשוני) במכירות קמעונאיות
- יצירת דחיפות ומחסור להנעת פעולה
- טיפול בהתנגדויות הלקוחות בצורה אפקטיבית
תובנות מרכזיות – אסטרטגיות מכירה להגדלת שווי העסקה הממוצע ושיפור כלל המכירות.
15:00 – 15:30: הפסקת קפה
15:30 – 16:30: טכנולוגיה וחדשנות בקמעונאות לשיפור התוצאות
נושאים שנידונו
- השפעת אוטומציה ובינה מלאכותית בנקודת המכירה
- כיצד תוכנות ניהול קמעונאיות משפרות מעקב אחרי מלאי ומכירות
- ניצול אפליקציות ניידות ותוכניות נאמנות דיגיטליות
- דוגמאות מוצלחות לחדשנות קמעונאית
תובנות מרכזיות – כיצד לשלב את הטכנולוגיות החדשות בקמעונאות לצורך ייעול תהליכים ושיפור ביצועי המכירות.
16:30 – 17:00: דיון פאנל אינטראקטיבי – אתגרים ופתרונות בקמעונאות
פאנל מומחים מתחום הקמעונאות ובעלי עסקים מצליחים שידונו באתגרים אמיתיים ובפתרונות מעשיים לשיפור התוצאות בנקודת המכירה.
שאלות ותשובות מהקהל.
17:00: סיכום דברי סיום ורשתות חברתיות
תוצאות מצופות:
המשתתפים יקבלו תובנות מעשיות על הדרך לשפר את חוויית הקנייה של לקוחותיהם, למקסם מכירות ולהטמיע טכנולוגיות חדשניות לצורך שיפור התוצאות העסקיות בנקודת המכירה. המשתתפים ייצאו עם ערכת כלים מקיפה לשיפור מעורבות הלקוחות ואופטימיזציה של תהליכי המכירה בחנויות שלהם.
מוזמנים להיעזר בנו לכל שאלה בנושא הגדלת המכירות בנקודת המכירה.
בהצלחה, חברת המרכז הישראלי לשיווק.