דף הבית כללי מיזם חדש המרכז אפשרויות שיווק לקהל היעד שלכם

מיזם חדש המרכז אפשרויות שיווק לקהל היעד שלכם

אתר חסות (hasut.co.il) הוא מיזם אינטרנטי חדש שמטרתו להקל על מנהלים ובעלי עסקים המחפשים אחר פלטפורמות פרסום רלוונטיות החושפות אותם לקהל היעד שלהם.

לראשונה בישראל, הוקם כלי אינטרנטי המיועד לכל מי שעוסק בשיווק, ומטרתו להקל על תהליך החיפוש המתמיד של מנהלי שיווק ובעלי עסקים, המחפשים בצורה מתמדת אחר אפשרויות שיווק חדשות הפונות לקהל היעד שלהם. אתר חסות הוא למעשה אתר לוח המורכב מעשרות קהלי יעד. עבור כל קהל יעד מרוכזות "אופציות פרסום ממוקדות" הרלוונטיות לאותו קהל, כלומר: פלטפורמות פרסום הפונות לאותו קהל יעד, וזמינות לפרסום מיידי.

פלטפורמות הפרסום המוצגות הינן מגוונות: החל מפרסום באתרי אינטרנט, דרך מתן חסות בכנס רלוונטי, וכלה בפרסום בשלט חוצות הפונה לאותו קהל. עבור אלו מכם שרוצים למצוא את אפשרויות הפרסום הזמינות לקהל שלהם, אתר חסות מאפשר לבחור את קהל היעד ולגלות את אילו פלטפורמות פרסום הפונות אליו.

עבור בעלים של פלטפורמות פרסום, האתר מאפשר להעלות "הצעת פרסום" החושפת את פלטפורמת הפרסום שלכם למפרסמים נותני חסות פוטנציאליים. האתר מאפשר הרשמה לעדכונים, כך שתמיד תוכלו להישאר מעודכנים באופציות הפרסום הזמינות לקהל היעד שלכם.

דוגמא לשימוש באתר: אם אתם בעלי עסק ומעוניינים להיחשף לקהל של נשים, תוכלו לנווט באתר אל קהל היעד שלכם (נשים) ולהיחשף לאופציות הפרסום הזמינות , אשר יכולות לחשוף אתכם לקהל של נשים: פרסום בניוזלטר רלוונטי, פרסום באתר רלוונטי, חסות בכנס רלוונטי, וכו'.

 

לרגל ההשקה ניתן להשתמש באתר ללא תשלום, ואף להעלות הצעת פרסום אם יש ברשותכם פלטפורמת פרסום הפונה לקהל ממוקד.

לדף הבית של אתר חסות: www.hasut.co.il

לפרטים נוספים עבור בעלים של פלטפורמות פרסום: www.hasut.co.il/publishers

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם