דף הבית ניהול עסקי הלוואות חוץ בנקאיות – חשוב שתדעו לפני שאתם לוקחים !

הלוואות חוץ בנקאיות – חשוב שתדעו לפני שאתם לוקחים !

מעוניינים להגיש בקשה להלוואה חוץ בנקאית ומרגישים שעושקים אתכם ? אתם לא לבד !

שני אנשים מגישים בקשה להלוואה חוץ בנקאית
הלוואה חוץ בנקאית

מעוניינים להגיש בקשה עבור הלוואה חוץ בנקאית ומרגישים שעושקים אתכם ?

אתם לא לבד ! 

אנחנו נגיש לכם ללא תשלום ! כן, זאת לא טעות – ללא תשלום.

חשוב לקרוא את המאמר בטרם אתם פונים ליועצים לקבל סיוע בהגשת בקשות להלוואות בערבות מדינה או הלוואה חוץ בנקאית מקרן הלוואות לעסקים או מגוף פיננסי כלשהו.

למה שנגיש עבורכם בקשה להלוואה ללא תשלום ?

חברת היועצים שלנו מאמינה שאם הגעתם למצב שהבנק שלכם לא מוכן לאשר לכם הלוואה ללא ערבות מדינה או שאתם נדרשים לבקש כסף יקר מגופים המספקים הלוואות חוץ בנקאיות מצב העסק שלכם לא הכי טוב שבעולם !

אנחנו מזמינים אתכם לקבל חודש ליווי אינטנסיבי מצוות המומחים שלנו, כך שנעשה לכם סדר בארגון בשלושה ערוצים – פיננסי, שיווקי וניהולי, שתוכלו לפתוח דף חדש ונקי בעסק, לשנות מגמה ולהעצים את הפעילות –  במחיר של עלות הגשת בקשה להלוואות חוץ בנקאיות או בערבות מדינה (כפי שחברות יועצים לוקחות) ואנחנו נגיש לכם את בקשות להלוואות במטרה לגייס עבורכם כסף ללא תשלום. מוזמנים להשאיר פרטים בתחתית הדף.

תהליך העבודה המשותפת

  •  קבלת דו"חות כספיים וניתוח הקיים – האם יש התכנות לקבלת הלוואות.
  • רק אם המצב מאפשר הגשת בקשה להלוואה – מתקדמים לשלב הבא.
  • ביצוע סדרת פגישות עם יועץ מלווה לניתוח המצב הקיים ובניית תהליכי עבודה להבראת העסק או לשיפור התוצאות העסקיות שלו, בשלושת הערוצים – פיננסי, שיווקי, ניהולי.
  • במקביל – הגשת בקשות בערוץ אחד או יותר לפי הרלוונטיות של הפעילות ומצב הדו"חות הכספיים.
  • אין התחייבות מצד הלקוח להמשיך לקבל את שירותי המומחים שלנו לאחר חודש פעילות. בסוף התהליך תקבלו תהליכי עבודה מסודרים לביצוע שישנו לכם את הפעילות העסקית של הארגון לטובה.

** מוזמנים להשאיר פרטים בתחתית הדף.

כמה דברים שלא ידעתם על הלוואה חוץ בנקאית

מהי הלוואה חוץ בנקאית ?

הלוואות חוץ בנקאיות, הידועות גם בשם הלוואות אלטרנטיביות או הלוואות פרטיות, מתייחסות להסדרים פיננסיים שבהם עסקים או חברות לווים כסף ממקורות שאינם בנקים מסורתיים, דרך חברות כרטיסי האשראי, מוסדות פיננסיים שונים, פלטפורמות מקוונות או חברתיות שונות.

מה עסקים לא יודעים בנושא הלוואות ?

  1. הלוואה בערבות מדינה איננה נחשבת הלוואה חוץ בנקאית, אף על פי שכולם חושבים כך. היא ניתנת דרך הבנקים ובערבות המדינה.
  2. הלוואה בערבות המדינה נחשבת פחות אטרקטיבית מהלוואה שמקבלים ישירות מהבנק שלכם ללא הפלטפורמה של ערבות המדינה מהסיבות :
    • ניתן לקבל ריביות טובות יותר ישירות מהבנק אם אתם לקוחות טובים עם דירוג אשראי גבוה.
    • בהלוואה בערבות המדינה נתן להשתמש רק ב 75% מהכסף שקיבלתם מההלוואה ואתם משלמים ריבית על 100% מההלוואה.
    • בעלי חברות שקבלו הלוואה בערבות המדינה אינם יכולים למשוך בדרך כל שהיא הון מהחברה –לרבות החזר הלוואת בעלים עד לסיום ההלוואה.
  3. הלוואות דרך חברות כרטיסי אשראי או דרך קרן ההשתלמות או הפנסיה, הם ההלוואות המשתלמות ביותר עבורכם.
  4. הלוואות חוץ בנקאיות כפי שהוגדר למעלה, לוקחות ריביות מטורפות כמו הלוואות בשוק האפור – פריים + 5% עד פריים + 8% וכך גם הריביות במינוס שלכם בבנק.

תכונות ומאפיינים של הלוואה חוץ בנקאיות

גמישות

הלוואה חוץ בנקאית מציע לרוב קריטריונים גמישים של הלוואות בהשוואה לבנקים מסורתיים, מה שמקל על לווים עם ציוני אשראי נמוכים יותר או מקורות הכנסה לא מסורתיים להשיג מימון.

מהירות

הלוואה חוץ בנקאית מהירה יותר – להלוואה כזו יש בדרך כלל תהליכי אישור וזמני תשלום מהירים יותר, מה שמאפשר ללווים לגשת לכספים במהירות, לפעמים תוך מספר ימים או אפילו שעות.

הלוואה חוץ בנקאית יקרה יותר

מאחר שמלווים חוץ בנקאיים לרוב נוטלים סיכון רב יותר על ידי הלוואות לעסקים או חברות עם פרופיל אשראי פחות נוחים, הם נוטים לגבות ריביות גבוהות יותר בהשוואה לבנקים מסורתיים.

קריטריון זכאות מגוונים

באישור הלוואה חוץ בנקאית עשויים לשקול גורמים חלופיים בעת הערכת בקשות להלוואות, כגון תזרים מזומנים, הכנסות עסקיות או ערך בטחונות, בנוסף להיסטוריית האשראי.

טכנולוגיה חדשנית

מלווים חוץ בנקאיים רבים ממנפים טכנולוגיה ופלטפורמות מקוונות כדי לייעל את תהליך הבקשה ואישור ההלוואה, מה שהופך את ההלוואות לנוחות יותר ללווים.

הלוואה חוץ בנקאית נשתית

מלווים חוץ בנקאיים פונים לעתים קרובות לנישות ספציפיות או לשווקים מוחלשים שהבנקים המסורתיים עשויים להתעלם מהם, ומספקים מוצרי הלוואות מיוחדים כדי לענות על צורכי הלוואות ייחודיים.

שיקולים לפני קבלת הלוואה חוץ בנקאית

שיעורי ריבית ועמלות

הלוואה שאינן בנקאיות נושאת בדרך כלל שיעורי ריבית גבוהים יותר, ולכן חיוני להשוות בין שיעורים ולהבין את העלות הכוללת של הלוואות.

אמינות ומוניטין

נדרש לחקור את המוניטין של הקרן המספקת הלוואה חוץ בנקאית, קרא ביקורות ובדוק את ההסמכה או הרישוי שלו כדי לוודא שהם מלווה בעל מוניטין ואמין.

תנאי ההלוואה

הבנו את תנאי ההחזר, העמלות, הקנסות וכל חיובים נסתרים פוטנציאליים הקשורים לתהליך הלוואות חיצוניות בטרם חתימה על הסכמים כלשהם.

חלופות

רצוי לשקול ולבחון אפשרויות מימון אחרות, כגון הלוואות בנקאיות מסורתיות, הלוואה בערבות מדינה או בקשת סיוע מארגונים ללא מטרות רווח או תכניות ממשלתיות, בטרם פניה לפתרונות של הלוואה חוץ בנקאית.

חשוב לדעת, בעוד שהלוואות חוץ בנקאיות יכולות לספק גישה למימון כאשר האפשרויות המסורתיות מוגבלות, חשוב להעריך היטב את הצרכים שלכם, להשוות בין מלווים ולהעריך את התנאים וההגבלות לפני התחייבות להסכם הלוואה כלשהו.

בהצלחה לכולם

מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בנושא.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם