הארגון לפי השלבים הבאים :
- ניתוח מקדים של הסטוריית פעילויות השיווק.
- אפיון כח השיווק ומצב החברה יחסית לשוק SWOT .
- בניית מערכת יעדים במשותף עם הצוות הניהולי.
- בניית הדרכים והפעילויות השיווקיות להשגת היעדים.
- בניית מערכת בקרה ודיווח לבחינה בזמן אמת של הביצועים מול היעדים.
השנה אל תתנו לעצמכם הנחות בביצוע תוכנית עבודה, התוכנית משמשת מנוע צמיחה גדול לארגון. ניתן לבצע תוכנית עבודה לפי השיטה האמריקאית – מוציאים את הסגל הניהולי (יומיים עד שלושה) למקום ניטראלי רחוק מהעבודה ומהמשפחה כגון בית מלון או צימר, דואגים לארגן במקום חדר ישיבות עם ברקו (מקרן), לוח מחיק, יועץ חיצוני ומקצועי ולא יוצאים מהמקום ללא תוכנית עבודה אופרטיבית לשנת העסקים הבאה כאשר כל אחד מהשותפים תורם את חלקו בידע ובתהליכי העבודה וכולם מחויבים להיצמד למערכת היעדים ולהשגת התוצאות הנדרשות.
הצלחה רבה ושנת עסקים מוצלחת.