קורס המכירה הטלפונית ושירות לקוחות
השוק הישראלי המאופיין באגרסיביות שיווקית ובמלחמה על כיסו של הלקוח, מחייב חברות וארגונים, לעבור משיווק פסיבי לשיווק יוזם וממוקד. שימוש באנשי טלמרקטינג ומתאמי פגישות מאפשר לחברות לבצע חדירה אפקטיבית ופתיחת דלתות ללקוחות פוטנציאליים, הפעלה איכותית של אנשי השטח והגדלה משמעותית של ביצועי המכירות. שימור הלקוחות מתבצע באמצעות יחידות השירות והשימור בכל חברה וחברה.
קהל המטרה – נשים המעוניינות לשלב עבודה בעולם העסקי יחד עם גידול ילדים וטיפול בהם – בדרך כלל בתפקידים אלו היקף הפעילות של חצי משרה ובשעות נוחות .
מסגרת הפעילות כוללת : שמונה מפגשים מרתקים של 4 שעות אקדמיות (3 שעות מלאות) לכל מפגש, אחת לשבוע , בשעות הבוקר המאוחרות, במרכז העסקים נצרת עילית.
מבין הנושאים הנלמדים :
- הכרת עולם הטלמרקטינג .
- שפת הגוף הטלפונית .
- הכרת סוגי לקוחות .
- מבנה שיחת מכירה – תיאום הפגישה.
- מהם התנאים והכללים הנדרשים כדי לשפר את התוצאות בשיווק הטלפוני .
- ההבדל בין שיחה יזומה לשיחה נכנסת
- בניית אמון עם הלקוח הפוטנציאלי .
- הכרות עם הלקוח וזיהוי צרכים .
- טון וקצב דיבור.
- זיהוי והצפת צרכים חיצונים ופנימיים .
- ביצוע Spin במכירה טלפונית.
- שיפור יכולת ההקשבה ללקוח .
- הצגה איכותית של פתרונות – שירות או מוצר ללקוח.
- הפעלת המוח הקדמון בתהליך המכירה – הנעה לפעולה.
- שיטות לסגירת עסקה .
- טיפול איכותי בהתנגדויות לקוח.
- החמצת מכירות מבלי להתאמץ .
- מהי הדרך לספק שירות איכותי ללקוח .
- סגנונות תקשורת במכירה טלפונית ושירות.
- התאמת הקשר עם הלקוח לסגנון התקשורת שלו .
- ניהול ושיתוף יומנים.
- ניהול ושיתוף קבצים.
- ניהול משימות משרדיות.
- גבייה טלפונית.
- מענה טלפוני אישי / עסקי .
- למידה תוך כדי תנועה – ניתוח שיחות On Line .
Comments are closed here.