המרכז הישראלי לשיווק מנהל מכללה לשיווק ומכירות הכוללת 12 מרצים מתחומי השיווק, המכירות ושירות לקוחות. במסגרת המכללה אנו מספקים תכנים ומרכזים קורסים במכללות ענק ואיגודים מקצועיים כגון:
המרכז הישראלי לשיווק נותנים שירותי הדרכה בשיתוף עם מכללות במרכז בצפון ובדרום.
התאמה מושלמת
לאחר שלמדנו , חקרנו והבנו את התהליכים המתקיימים בארגון, אנו מתאימים את ההדרכות וההכשרות לארגון שלך כמו כפפה ליד.
ליווי וייעוץ
ניתן ומומלץ לשלב הדרכה פנים ארגונית במסגרת תהליך היעוץ וליווי החברה שלך.
הדרכות והכשרות
המרכז הישראלי לשיווק מומחים בהדרכות להגדלת המכירות ולטקטיקות מכירה מזה כ-20 שנה. בואו ללמוד מהטובים ביותר!
לפרטים נוספים פנה אלינו
קצת סטיסטיקות אף פעם לא הזיקו...
0
לקוחות מרוצים
0
סדנאות פעילות
0
הרצאות
%0
הצלחה
סדנאות מכירה וימי עיון
מפעם לפעם המרכז הישראלי לשיווק מקיימים סדנאות בנושא מכירות ושיווק:
טקטיקות מכירה מתקדמות. המכירה הטלפונית. שירות לקוחות איכותי. המכירה כחלק מהשירות (מתן כלים לאנשי שירות במכירות). ניהול משא ומתן. ניהול תיקי לקוחות יעיל. התאמת השירות או המכירה לסגנונות התקשורת של הלקוחות. פיתוח שווקים בחו"ל. ניהול צוותי מכירות ו/או שירות.
ההדרכות על ידי מומחים באותם הנושאים הנלמדים.
ממוקדים במכירות
כחלק מתהליך הליווי אנו מספקים גם שירותי הדרכה הניתנת לצוות המכירות בחברה כמו גם במידה ומתקיים תוך כדי תהליך גיוס והכשרה של אנשי מכירות.
המטרה העיקרית של הדרכות פנים ארגוניות:
מכשולים, תהליכי עבודה שאינם אופטימליים, התנגדות לשינויים, חילופי מנהלים, בעיות טכנולוגיות ושיבוץ לא נכון של כ"א. כל אלו עשויים לבטח לפגוע בכל ארגון, מגדול ועד קטן.
הדרכות פנים ארגוניות נועדו להציב מראה בפני מנהלי ועובדי הארגון ולשקף בעיניהם את מה שלקוי, תוך מיסוד תכנית הדרכות אשר נועדה לטפס מעל המכשולים הרבים, לעבור אותם בהצלחה ובסופו של דבר, לצאת עם היד על העליונה.