קורסים והדרכות
מגוון קורסים והדרכות להגדלת המכירות
קורסים במכירות ובשיווק
המרכז הישראלי לשיווק מנהל מכללה לשיווק הכוללת 12 מרצים מתחומי השיווק, המכירות, המדיה ושירות לקוחות. במסגרת המכללה אנו מספקים תכנים ומרכזים קורסים במיקור חוץ במכללות ענק ואיגודים מקצועיים כגון: "איגוד לשכות המסחר", "התאחדות התעשיינים", "התאחדות המלאכה והתעשייה", "לשכות המסחר חיפה", "איגוד התעשייה הקיבוצית", ניהול + באילת, האוניברסיטה הפתוחה ועוד.
סדנאות מכירה וימי עיון
סדנאות וקורסים בנושאי מכירות ושיווק
המרכז הישראלי לשיווק מקיימים באופן עצמאי או במסגרת שיתופי פעולה עם מכללות נוספות, סדנאות בנושא מכירות ושיווק:
טקטיקות מכירה מתקדמות.
המכירה הטלפונית.
שירות לקוחות איכותי.
המכירה כחלק מהשירות (מתן כלים לאנשי שירות במכירות).
ניהול משא ומתן.
ניהול תיקי לקוחות יעיל.
התאמת השירות או המכירה לסגנונות התקשורת של הלקוחות.
בניית תכניות עבודה להגדלת המכירות.
ניהול צוותי מכירות ו/או שירות.
ההדרכות על ידי מומחים באותם הנושאים הנלמדים.
ממוקדים במכירות ובניהול מכירות
כחלק מתהליך הליווי אנו מספקים גם שירותי הדרכה הניתנת לצוות המכירות במסגרת החברה בה הם עובדים, כמו כן, גם במידה ומתקיים תוך כדי תהליך גיוס והכשרה של אנשי מכירות, ניתן לשלב הכשרות בטרם יציאה לשטח.
המטרה העיקרית של הדרכות פנים ארגוניות:
מכשולים, תהליכי עבודה שאינם אופטימליים, התנגדות לשינויים, חילופי מנהלים, בעיות טכנולוגיות ושיבוץ לא נכון של כ"א. כל אלו עשויים לבטח לפגוע בכל ארגון, מגדול ועד קטן.
הדרכות פנים ארגוניות נועדו להציב מראה בפני מנהלי ועובדי הארגון ולשקף בעיניהם את מה שלקוי, תוך מיסוד תכנית הדרכות אשר נועדה לטפס מעל המכשולים הרבים, לעבור אותם בהצלחה ובסופו של דבר, לצאת עם היד על העליונה.