דף הבית סרטוני הדרכה וטיפים פרסומת של המרכז הישראלי לשיווק במסכי CTV

פרסומת של המרכז הישראלי לשיווק במסכי CTV

המרכז הישראלי לשיווק – פרופיל חברה

המרכז הישראלי לשיווק – חברת מומחים מובילה המתמחה בליווי ארגונים להגדלה משמעותית של התוצאות העסקיות. המרכז מספק פתרונות יצירתיים ומגוונים מהכנת האסטרטגיה השיווקית ועד למכירה הסופית :

  • ניהול חיצוני של מערכי מכירות ושיווק.
  • הדרכות ואימונים לצוותי המכירות ושיווק.
  • בניית תכניות עבודה להגדלת המכירות.
  • ייעוץ מכירות בניהול תיקי לקוחות.
  • ליווי מנהלים וצוותים להגדלת המכירות.
  • גיוס והשמה של אנשי שיווק ומכירות.

בין לקוחותינו נמנים חברות וארגונים מהמובילים במשק הישראלי. (ללקוחותינו)

המרכז מנהל מכללה למכירות שיווק הכוללת 12 מרצים מתחומי השיווק, המכירות ושירות לקוחות. במסגרת המכללה אנו מספקים תכנים ומרכזים קורסים במכללות ענק ואיגודים מקצועיים כגון : "איגוד לשכות המסחר", "התאחדות התעשיינים", "התאחדות המלאכה והתעשייה", "לשכות המסחר חיפה", "איגוד התעשייה הקיבוצית", ניהול + באילת, האוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה באריאל ועוד .

דרור כהן, מנכ"ל החברה, מחבר הספר "הסודות הכמוסים של אנשי המכירה הטובים בעולם" שהפך לרב מכר בספרות המקצועית בארץ.

בית הספר ליועצים עסקיים – המרכז בשיתוף המכללה העסקית של לשכות המסחר תל אביב, הקימו לפני 10 שנים, בית ספר להכשרת יועצים עסקיים בשוק הישראלי, כך שאנו מאפשרים לאקדמאים מתחומי הכלכלה, מנהל עסקים, וחשבונאות עם ניסיון ניהולי להשתלב בשוק כיועצים עסקיים. לאחרונה אנו מנהלים בית ספר כזה גם במסגרת האוניברסיטה הפתוחה לאותם פלחי שוק.

המרכז הישראלי לשיווק מלווים את החברות והארגונים המובילים בישראל לשיפור משמעותי בתוצאות העסקיות, למעלה מ 20 שנים.

יעדי המכירות שלכם הוא יעד המכירות שלנו.

תהליך ליווי צוותי המכירות

תהליך העבודה כולל כמה שלבים :

  • ניתוח המצב הקיים – לרבות שימוש במומחה דטה אנליסט שיש בחברתנו.
  • ניתוח פעילות הצוות – לרבות ראיונות אישיים עם צוות המכירות.
  • ראיון מנהלי החברה ואיתור נקודות מרכזיות לטיפול.
  • בניית תכנית עבודה להגדלת המכירות הכוללת : יעדים, תהליכי עבודה, שיטות מכירה, קהלי יעד, ניתוח השווקים הרלוונטיים, תהליכי ניהול ובקרה, נהלי עבודה וניהול לקוחות.
  • רק לאחר בניית תכנית עבודה אופרטיבית אנו מתחילים את שלב הליווי על פי התוכנית שהוגדרה מראש.
  • הליווי כולל : ליווי אישי של צוותי המכירות, הדרכות שוטפות, ניהול הצוות או ליווי מנהל המכירות, ישיבות מכירה, בקרת נתונים וביצוע אופטימיזציה של תהליכי מכירה, יציאה לשטח עם הצוות או האזנה לשיחות מכירה טלפונית – הכל בהתאם לתוכנית העבודה.

הצלחה רבה לכולם – צוות המומחים של המרכז הישראלי לשיווק

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם