בארגונים רוחביים שמנכ"ל החברה משמש גם כמנהל המכירות נוצרת סיטואציה שצוותי המכירות לא ממש מנוהלים.
מצד אחד, עלות מנהל מכירות שכיר עולה לארגון למעלה מ 30,000 ₪ וצריך להעמיס את העלות שלו על צוותי המכירות היות שהוא לא מייצר כסף לחברה באופן ישיר אלא דרך צוותי המכירות בלבד.
מצד השני תוצאות מכירה של צוות שאינו מנוהל נמוכות משמעותית מצוות מנוהל עם שיטות עבודה ותהליכים מסודרים. אז מה עושים ?
המרכז הישראלי לשיווק מספק שירותי ניהול חיצוני של צוות המכירות על ידי צוות יועצים בכירים ומקצועיים עם ניסיון רב בניהול מכירות ובכך מאפשרים למנכ"ל החברה להתמקד בניהול הארגון ובפיתוח העסקי.
הניסיון שלנו בניהול חברות וארגונים מהמובילים במשק הישראלי
מדבר בעד עצמו!
הדרכות והכשרות
היכולת שלנו להכשיר ולהדריך את צוותי המכירות תוך כדי הליווי ובהתאם לצורך.
פנה אלינו
ניהול חיצוני של צוותי המכירות
תהליך העבודה בניהול חיצוני של צוות המכירות כולל את השלבים הבאים :
1. ניתוח ואבחון המצב הקיים בארגון – נתוני המכירה, הפעילות הקיימת, שיטות העבודה, התוצאות העסקיות, יחסי המרה, רמת הניהול, המוטיבציה של הצוות, נקודות חולשה וחזקות ופוטנציאל הגידול של המכירות. 2. בניית תכנית עבודה הכוללת – פילוח לקוחות המטרה, תהליכים ושיטות עבודה, מערכת יעדים, ניהול תיק לקוחות, מנועי צמיחה שיש להתמקד בהם, הגדרת תפקידים, אסטרטגיה שיווקית, מערכת ניהול ובקרה. 3. ניהול צוותי המכירות – ניהול צוותי המכירות בהתאם לתוכנית, לשיטות העבודה ולמערכת היעדים של אנשי המכירות השונים.
מגיע לך מנהל מכירות מקצועי בתקציב הגיוני!
הניהול כולל: בקרה יומיומית שוטפת,
יציאה לשטח עם צוות המכירות,
הדרכות פנים ארגוניות,
ניהול מוטיבציה,
ניהול ישיבות מכירה,
משובים אישיים,
ניתוח תהליכים,
יחסי המרה וסטטיסטיקות,
ישיבות עבודה עם המנכ"ל ובניית מבצעים מותאמים לצורכי הלקוחות.