דף הבית סרטוני הדרכה וטיפים כנס קמעונאות בשיתוף CTV

כנס קמעונאות בשיתוף CTV

כנס מכירות בקמעונאות

כנס בקמעונאות בשיתוף חברת שלטי החוצות CTV וחברת המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בתהליכי הגדלת המכירות .

הכנס התקיים במכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב והתמקד בתהליכי מכירה מעבר לדלפק – מכירות בקמעונאות.

בין המרצים: קרן חזות, מנכ"לית חברת CTV, דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק ונציגי בנק המזרחי.

טיפים במכירות – כנס בקמעונאות

מכירות בקמעונאות דורשות הבנה מעמיקה של הלקוח, הצגת מוצרים באופן אטרקטיבי, ומתן שירות מעולה. הנה כמה טיפים לעזור לשפר את המכירות בחנות:

1. הכרת קהל המטרה

  • נתחו את מאפייני קהל המטרה שלכם – גיל, מגדר, סגנון חיים והעדפות.
  • עקבו אחר מגמות בשוק ושנו את היצע המוצרים בהתאם .
  • השתמשו בתוכנות ניהול לקוחות (CRM) כדי להציע מבצעים מותאמים אישית.
  • אתרו את מסע הלקוח שלהם, איכן הם גולשים במדיה ומה תחומי העניין שלהם.

2. יצירת חווית קנייה יוצאת דופן

  • עיצוב החנות – סדרו את המוצרים כך שהלקוחות ימצאו בקלות את מה שהם מחפשים.
  • ריח ותאורה משפיעים על לקוחות הלקוח – ודאו שהם יוצרים אווירה מזמינה.
  • שירות לקוחות מעולה – הקשיבו לדרישות צרכן, הציעו להם סיוע ופתרון בעיות במהירות.

3. שימוש בטכניקות מכירה חכמות

  • Upselling – הצע ללקוחות גרסה משודרגת של המוצר שהוא בוחר.
  • העלות את ממוצע המכירות ללקוחות באמצעות מגוון מוצרים רחב יותר.
  • מכירות צולבות – הצע מוצרים נלווים יכולים להועיל ללקוח.
  • עוגנים ומבצעי חבילה – הצע הנחות על קנייה מרובה כדי לעודד רכישות גדולות יותר.
  • יצירת דחיפות – השתמש במסרים כמו "מהדורה מוגבלת" או "נותרו רק כמה פריטים" כדי לעודד קנייה מהירה.

4. תמריצים בניהול צוות המכירות

  • בצעו הדרכות קבועות לשיפור מיומנויות המכירה והשירות.
  • ספקו תגמולים על עמידה ביעדי המכירות כדי לדרבן את העובדים.
  • יצירת תסריטי שיחה כדי לדעת כיצד לטפל בהתנגדויות של לקוחות.
  • תרגלו באופן שוטף אץ הטקטיקות.

5. שילוב ערוצים דיגיטליים

  • הצגו מוצרים באתר או ברשתות החברתיות למשוך לקוחות לחנות.
  • הצעו הזמנה אונליין עם אפשרות לאיסוף מהחנות.
  • השתמשו בקמפיינים ממומנים כדי להגדיל את התנועה הפיזית לחנות.

6. מעקב ושיפור מתמיד

  • נתחו את דפוסי הקנייה כדי להבין אילו מוצרים פופולאריים יותר.
  • אתרו מנועי צמיחה שיאפשרו לעסק שלכם לצמוח.
  • בקש משוב מלקוחות כדי לשפר את החווית הקנייה שלהם.
  • ערוך מבצעי A/B מתקדם על פריסת מוצרים או הצעות מכירה שונות כדי לגלות מה

סיכום כיס בקמעונאות – תהליכי מכירות.

שיפור המכירות בקמעונאות דורשות גישה אסטרטגית שמשלבת שירות איכותי, ניהול נכון של המלאי, טכניקות מכירה מתקדמות ושימוש ובטכנולוגיה לניהול לקוחות, מלאי ומבצעים.

לפרטים נוספים בתחום מכירות בקמעונאות ומאמר מגמות חדשות בעולם הקמעונאות, ניתן לראות בקישור המצורף.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם