טלמרקטינג ותיאום פגישות

ממוקדים במכירות

הטלמרקטינג כמייצג את השיווק היזום בעל השפעה רבה על סך המכירות בחברות.

לכל פעילות, חיצונית או פנימית יש את היתרונות המיוחדים לה ויש לבצע התאמת השיטה לצורכי החברה.

במידה ובחרתם לבצע פעילות של טלמרקטינג בעזרת מערך חיצוני, כדאי לדאוג לפרטים הבאים:

ניהול הפעילות כפרויקט עצמאי עם צוות קבוע ללא החלפת אנשים.
פעילות שבין 4 ל-5 שעות עבודה.
ביצוע יעיל של אבחון צרכים, נהלי עבודה ודו"חות עדכון.


כדי לספק שירותי Outsourcing איכותיים, יש לפעול בשיטת ניהול פרויקטים, כך שכל לקוח מוגדר כפרויקט עצמאי, עם צוות נפרד המותאם למוצר או לשירות המשווק.

שיטת העבודה כוללת:

הדרכה נפרדת לכל פרויקט עבור הצוות הקבוע המשווק אותו.
נציג הלקוחות מכיר באופן אישי את הנציגים הטלפוניים של הפרויקט.
פעילות המכירה מתבצעת על פי הפילוחים והרשומות שמתקבלים מהלקוח.

בתאום פגישות – ניהול אישי של יומן הלקוח.
שקיפות מלאה – דו"חות סיכום פעילות מועבר באופן שוטף.

שירות אדיב, מקצועי ואישי.

יעוץ שיווקי יעוץ עסקי
למידע נוסף

    שירות מנצח

    טלמרקטינג - מכירה טלפונית ושירות לקוחות

    השוק הישראלי המאופיין באגרסיביות שיווקית ובמלחמה על כיסו של הלקוח, מחייב חברות וארגונים, לעבור משיווק פסיבי לשיווק יוזם וממוקד.

     

    שימוש באנשי טלמרקטינג ומתאמי פגישות מאפשר לחברות לבצע חדירה אפקטיבית ופתיחת דלתות ללקוחות פוטנציאליים, הפעלה איכותית של אנשי השטח והגדלה משמעותית של ביצועי המכירות.

    שימור הלקוחות מתבצע באמצעות יחידות השירות והשימור בכל חברה וחברה.

     

    במסגרת הקורסים שלנו ובמסגרת ליווי עסקים, קיים קורס מכירה טלפונית ושירות לקוחות.

    מבין הנושאים הנלמדים :

    הכרת עולם הטלמרקטינג .
    שפת הגוף הטלפונית .
    מבנה שיחת מכירה – תיאום הפגישה.
    ההבדל בין שיחה יזומה לשיחה נכנסת
    בניית אמון עם הלקוח הפוטנציאלי .
    הכרות עם הלקוח וזיהוי צרכים .
    למידה תוך כדי תנועה – ניתוח שיחות On Line