דף הבית סרטוני הדרכה וטיפים התלהבות במכירות – האמנם?

התלהבות במכירות – האמנם?

הדרכה בנושא התלהבות במכירות
התלהבות במכירות

הדרכה במכירות בנושא – התלהבות במכירות, האם היא תורמת לתהליך ?

טיפ מצולם מתוך הדרכה במכירות שנעשתה במסגרת לשכת היועצים העסקיים עבור חברי ההנהלה.

הדרכה במכירות – טיפים נוספים בנושא – התלהבות במכירות

להתלהבות במכירות יש כוח עצום, שכן היא מדבקת ומעוררת עניין אצל הלקוח. להלן מספר טיפים להגברת ההתלהבות שלך על המכירה:

1. הכרת המוצר או השירות לעומק

למדו את המאפיינים והיתרונות שלו – וחשוב איך הוא יכול לשפר את חיי השירות . כאשר אתה תאמין בו בעצמך, ההתלהבות שלך תהיה אותנטית.
שתף סיפורי הצלחה : סיפורים חיוביים על לקוחות שהשתמשו במוצר שיכול לחזק את ההשפעה הטובה שלך ולהעביר את ההתלהבות הלאה.

2. מיקוד בלקוח

גלו סקרנות כנה – שאלו שאלות והתעניין באמת ברצונות ובצרכים של הלקוח. הלקוחות מרגישים כשאכפת לכם מהם, והמעורבות תיצור חיבור רגשי.
התלהבו מהתוצאות הפוטנציאליות עבורם – תארו כיצד המוצר או השירות יעזור להם להיות מעורר השראה.

3. שפת גוף וטון דיבור

שפת גוף פתוחה ואנרגטית – עמידה זקופה, קשר עין וחיוך משדרים ביטחון והלהבות.
טון דיבור מגוון – השתמש בטונים משתנים כדי לשמור על עניין וליצור עניין של התרגשות – אינטונציה.

4. התלהבות כהרגל

התחלו את היום באנרגיה חיובית – תרגול של הכרת תודה, דמיון הצלחות עתידיות, או האזנה למוזיקה מעוררת יכולה להכניס אותך למצב רוח מתאים.
חפשו מוטיבציה יומית – מצאו מקור להשראה שידרבן אתכם להמשיך ולהתלהב, כמו סיפורים של יזמים מצליחים או לקוחות מרוצים.

5. שימוש בכלים של NLP

עוגנים רגשיים – צרו עוגן שמעורר התלהבות אצלכם (מעשה, מגע באצבעות, מוסיקה או משפט מסוים) ותחזקו אותו לפני פגישה.
השתקפות רגשית – שיקוף של התלהבות מצד הלקוח יחזק את האנרגיה החיובית במהלך המכירה.

6. אימוץ חשיבה חיובית

התמודדו עם דחיות בגישה בונה – אל תיקחו "לא" באופן אישי, ראו בזה חלק מתהליך הלמידה וההשתפרות.
זכור את עניין הרחבה יותר – התלהבות נובעת גם מהבנה שאתם לא רק מוכרים אלא מספקים פתרונות אמתיים.

7. שיתוף בצוות

שוחחו עם קולגות נלהבים – האנרגיה שלהם יכולה להדביק אותכם ולחזק את המוטיבציה שלכם.
התלהבות קבוצתית -: העבירו מידע חדש ומרגש לצוות כדי ליצור מעגל חיובי של אנרגיה.
ההתלהבות היא כלי רב עוצמה שמשפיעה על הלקוח, כדאי להשקיע בטיפוח שלה ולשלב אותה בכל שלב מחזור המכירה.

הצלחה לכולם – צוות הדרכה במכירות של המרכז הישראלי לשיווק.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם