הטבה של 50% מתנה לעסקים לשנת 2024 !

רוצים לשפר את מערך המכירות שלכם ?

מה כוללת ההטבה של 50% מתנה ?

בשל תקופת המלחמה, המצב הכלכלי והעסקי בישראל, החלטנו לפתוח עבורכם הזדמנות מיוחדת לשיפור התוצאות העסקיות באמצעות תכנון מוקדם של הפעילות העסקית לשנת 2024.

ההטבה כוללת 50% מתנה בשתי אפשרויות :

1. בניית תכנית עבודה מעשית להגדלת המכירות .

2. אפיון, ניתוח ובניית תהליכי מכירה בארגונכם.

כל אחת מהאפשרויות תוביל אתכם באופן משמעותי להצלחה ושיפור בתוצאות העסקיות (פירוט ההטבה מצורף בתחתית הדף). 

פאזל המכירות

אודות המרכז הישראלי לשיווק

המרכז הישראלי לשיווק חברת מומחים מלווה ארגונים וחברות להגדלה משמעותית בתוצאות המכירות למעלה מ 20 שנה!

בנוסף, חברתנו מבצעת שירותי ניהול חיצוני של מערכי מכירות Outsourcing להגדלת המכירות או ליווי צוותי מכירות והמנהל בארגונים שיש בהם מנהל מכירות פנימי. בין לקוחותינו נמנים הארגונים ממובילים במשק הישראלי – ללקוחותינו.

דרור כהן, מנכ"ל החברה, מחבר הספר "הסודות הכמוסים של אנשי המכירה הטובים בעולם" שהפך לרב מכר בספרות המקצועית בארץ. מרצה מוביל באוניברסיטאות ובלשכת המסחר תל אביב בתחום המכירות (כ 18 שנים), 

שותפים בבית הספר ליועצים עסקיים בשיתוף המכללה העסקית של לשכות המסחר תל אביב. ולאחרונה אנו פעילים בית ספר כזה גם במסגרת האוניברסיטה הפתוחה.

בניית תכנית עבודה להגדלת המכירות

50% הטבה

  •  ניתוח המצב הקיים בצוות המכירות.

  •  בניית מערכת יעדים לשנת 2024.

  •  בניית תהליכי עבודה ושיטות.

  •  נהלי עבודה וכללים – בהתאם לצורך.

  •  ניהול מוטיבציה של צוות המכירות.

  •  ניתוח SWOT של הארגון והצוות.

  •  פילוח מדויק של לקוחות המטרה.

  •  הגדרת תפקידים ותחומי אחריות.

  •  איתור מנועי הצמיחה של הארגון והתמקדות בהן.

  •  תהליכים ליישום התוכנית.

  •  ניהול ובקרה של צוות המכירות.

אפיון, ניתוח ובניית תהליך המכירות בארגון

50% הטבה

  •  ניתוח מדדי מכירות מרכזיים.

  •  ניתוח יחסי המרה בין שלבי המכירות השונים.

  •  ניתוח תהליכי מכירה קיימים.

  •  ניתוח ביצועי מכירות, עונתיות והגדרת יעדי מכירה עתידיים.

  •  ניתוח איכות המכירה.

  •  ניתוח מנועי הצמיחה של הארגון.

  •  ניתוח פלח השוק הרלוונטי – מיקוד בלקוחות הטובים.

  •  הערכת שווי לקוחות ושווי תיקי הלקוחות (במידה ויש).

  •  ניתוח רמת המוטיבציה ומבנה השכר של העובדים.

  •  המלצות לשיפור משמעותי של התהליכים, איכות המכירה ורמת המוטיבציה של הצוות.

להשארת פרטים