הדרכת מכירות לפעילי חב"ד
הדרכת מכירות לפעילי חב"ד של דרור כהן, מנכ"ל חברת המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בתהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות.
מצ"ב עבורכם כמה מהטיפים שהועברו ביום הדרכת מכירות לפעילי חב"ד עבורכם.
עצות לגיוס תרומות מוצלח עבור פעילות אהבת ישראל
- הגדרת מטרות ברורה ומדויקת
לפני תחילת גיוס התרומות, חשוב להגדיר באופן ברור את מטרת הגיוס, גובה הכספים הדרוש ולמה ישמשו התרומות. שקיפות מהווה את המפתח לבניית אמון עם התורמים. - הכנת סיפור אישי ומשכנע
תורמים מתחברים רגשית לסיפורים. הציגו את מטרת הגיוס באמצעות סיפור אמתי, נוגע ללב ואותנטי. הדגישו כיצד התרומות ישפיעו על אנשים, קהילות או מטרות מסוימות. - זיהוי קהל היעד
הבינו מי הם האנשים שעשויים לתרום: האם אלו עסקים? אנשים פרטיים? פילנתרופים? התאימו את המסרים השיווקיים והפלטפורמות בהן תשתמשו לקהל היעד. - בחירת ערוצי תקשורת נכונים
השתמשו בערוצים מתאימים, כמו רשתות חברתיות, אימיילים, פגישות אישיות, או אירועים. לכל ערוץ יש את היתרונות שלו, השילוב של מספר ערוצים עשוי להועיל. - פנייה אישית
פנייה אישית תמיד תהיה יותר אפקטיבית מפנייה כללית. פנו אנשים בשמם, הציגו את התרומה כמשמעותית אישית להם, והראו הערכה למעורבותם. - שימוש בשיטות גיוס מודרניות
השתמשו בפלטפורמות גיוס כספים דיגיטליות כמו Headstart, GoFundMe, או Giveback. הן מאפשרות חשיפה רחבה ותהליכי עלות נוחים. - הצעות מתנה לתורמים
הוסיפו ערך לתורמים כמו הכרה ציבורית, מתנות סמליות, או הזמנה לאירועים מיוחדים. הדבר מחזק את העניין של מעורבות והשפעה אישית. - ניהול קשרים עם התורמים
שמרו על קשר רציף עם התורמים, עדכנו אותם בשוטף על ההתקדמות והשימוש בתרומות שלהם. קשר טוב מבטיח סיכוי גבוה יותר לתרומות עתידיות. - ארגון אירועים
ארגון אירועים מגבשים כמו תערוכות, ארוחות ערב או הופעות, יכול למשוך קהל וליצור עניין סביב עניין. באירועים ניתן להציג את הסיפור האישי. - שימוש בשיווק דיגיטלי
צרו תוכן איכותי, כמו סרטונים או פוסטים במדיה החברתית, כדי להציג את המטרה ולהעביר מסרים. שיווק דיגיטלי יכול להניע אנשים לפעול ולהגיע לקהלים חדשים. - מעקב וניתוח נתונים
בדקו אילו אסטרטגיות עובדות טוב יותר ואיפה ניתן להשתפר. מעקב אחרי נתונים עוזרים להבין את התורמים להתאים את עצמך. - תכנון לטווח ארוך
תרומות חד-פעמיות הן חשובות, אך עדיף ליצור מערכת שתאפשר תרומות חוזרות גדולות, כמו תוכניות מנויים חודשיים או שת"פ מתמשך עם תורמים.
הצלחה לכולם – דרור כהן, חברת המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בתהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות.