דף הבית סרטוני הדרכה וטיפים הדרכת מכירות לפעילי חב"ד

הדרכת מכירות לפעילי חב"ד

הדרכת מכירות לפעילי חב"ד

הדרכת מכירות לפעילי חב"ד של דרור כהן, מנכ"ל חברת המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בתהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות.

מצ"ב עבורכם כמה מהטיפים שהועברו ביום הדרכת מכירות לפעילי חב"ד עבורכם.

עצות לגיוס תרומות מוצלח עבור פעילות אהבת ישראל

  1. הגדרת מטרות ברורה ומדויקת
    לפני תחילת גיוס התרומות, חשוב להגדיר באופן ברור את מטרת הגיוס, גובה הכספים הדרוש ולמה ישמשו התרומות. שקיפות מהווה את המפתח לבניית אמון עם התורמים.
  2. הכנת סיפור אישי ומשכנע
    תורמים מתחברים רגשית לסיפורים. הציגו את מטרת הגיוס באמצעות סיפור אמתי, נוגע ללב ואותנטי. הדגישו כיצד התרומות ישפיעו על אנשים, קהילות או מטרות מסוימות.
  3. זיהוי קהל היעד
    הבינו מי הם האנשים שעשויים לתרום: האם אלו עסקים? אנשים פרטיים? פילנתרופים? התאימו את המסרים השיווקיים והפלטפורמות בהן תשתמשו לקהל היעד.
  4. בחירת ערוצי תקשורת נכונים
    השתמשו בערוצים מתאימים, כמו רשתות חברתיות, אימיילים, פגישות אישיות, או אירועים. לכל ערוץ יש את היתרונות שלו, השילוב של מספר ערוצים עשוי להועיל.
  5. פנייה אישית
    פנייה אישית תמיד תהיה יותר אפקטיבית מפנייה כללית. פנו אנשים בשמם, הציגו את התרומה כמשמעותית אישית להם, והראו הערכה למעורבותם.
  6. שימוש בשיטות גיוס מודרניות
    השתמשו בפלטפורמות גיוס כספים דיגיטליות כמו Headstart, GoFundMe, או Giveback. הן מאפשרות חשיפה רחבה ותהליכי עלות נוחים.
  7. הצעות מתנה לתורמים
    הוסיפו ערך לתורמים כמו הכרה ציבורית, מתנות סמליות, או הזמנה לאירועים מיוחדים. הדבר מחזק את העניין של מעורבות והשפעה אישית.
  8. ניהול קשרים עם התורמים
    שמרו על קשר רציף עם התורמים, עדכנו אותם בשוטף על ההתקדמות והשימוש בתרומות שלהם. קשר טוב מבטיח סיכוי גבוה יותר לתרומות עתידיות.
  9. ארגון אירועים
    ארגון אירועים מגבשים כמו תערוכות, ארוחות ערב או הופעות, יכול למשוך קהל וליצור עניין סביב עניין. באירועים ניתן להציג את הסיפור האישי.
  10. שימוש בשיווק דיגיטלי
    צרו תוכן איכותי, כמו סרטונים או פוסטים במדיה החברתית, כדי להציג את המטרה ולהעביר מסרים. שיווק דיגיטלי יכול להניע אנשים לפעול ולהגיע לקהלים חדשים.
  11. מעקב וניתוח נתונים
    בדקו אילו אסטרטגיות עובדות טוב יותר ואיפה ניתן להשתפר. מעקב אחרי נתונים עוזרים להבין את התורמים להתאים את עצמך.
  12. תכנון לטווח ארוך
    תרומות חד-פעמיות הן חשובות, אך עדיף ליצור מערכת שתאפשר תרומות חוזרות גדולות, כמו תוכניות מנויים חודשיים או שת"פ מתמשך עם תורמים.

הצלחה לכולם – דרור כהן, חברת המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בתהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם