מדדים להצלחת אנשי מכירות

אימון מנהלי מכירות בתקשורת אפקטיבית

תקשורת אפקטיבית היא מיומנות בסיסית בניהול מכירות ותורמת רבות לאינטראקציה עם לקוחות ובתוצאות העסקיות, אימון מנהלי מכירות בתקשורת אפקטיבית חשובה מאוד מפני שהתקשורת ממלאת תפקיד קריטי בבניית מערכות יחסים, ביסוס אמון והשגת הצלחה במכירות

השפעת השיווק בדיגיטל על ניהול המכירות

השפעת המדיה החברתית על ניהול מכירות

המדיה החברתית הפכה למניע משמעותי לשינוי בתחום ניהול מכירות. עם האימוץ הנרחב של פלטפורמות מדיה חברתית על ידי צרכנים ועסקים כאחד, למומחי המכירות יש כעת גישה לכלים רבי עוצמה שיכולים להשפיע באופן משמעותי על מאמצי המכירה שלהם.

מנהל מכירות לוחץ על לחצן של הדרכות ואימוני מכירות

הדרכה במכירות – אימון מכירות לצוות מנצח

הדרכה במכירות המשלבת אימון במכירות בשיטות ותהליכי מכירות מתקדמות בונה אנשי מכירות מנצחים ומחלקות מכירה מובילות. תהליך המכירה כולל שלבים ותהליכים רבים וכל שלב מחייב הדרכה במכירות בנפרד, הדרכות קצרות, מתמשכות וממוקדות בתהליך אימון מכירות, תרגולים ובשיפור...

צוות של עובדים עוברים סדנת מכירות

מהי הדרך הטובה ביותר לבנות סדנת מכירות ?

סדנת מכירות איכותית יכולה לשפר את יכולות המכירה של המשתתפים בה, לייצר מוטיבציה המגבירה את הרצון להצליח, להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, לקדם את הגדלת המכירות על ידי שיפור משמעותי של תוצאות המכירה ויחסי ההמרה בין הפניות הנכנסות לסגירת העסקאות.

הגדלת המכירות

הגדלת המכירות – מהן טקטיקות הסגירה המובילות ?

שימוש בטקטיקות מתקדמות של סגירת עסקאות לצורך הגדלת המכירות מביאות את אנשי המכירות לסגור בהצלחה עסקאות מכירות מורכבות ובעלי סיכון גבוה. טקטיקות אלו מופעלות בדרך כלל לאחר שאיש המכירות בנה קרבה עם הלקוח, זיהה את צרכיו, הציג את המוצר או השירות וטיפל בכל התנגדות.

שני אנשים יושבים בחדר ישיבות והאחד נותן משוב לשני

סדנת מכירות בטכניקות טיפול בהתנגדויות

התגברות על התנגדויות מכירה היא מיומנות חשובה למקצועני המכירות, כדי לסגור עסקאות ולהשיג הצלחה במכירות. חברות רבות המבינות את חשיבות של הנושא מזמינות סדנת מכירות לטיפול בהתנגדויות לצד סדנת מכירות בתהליך סגירת עסקאות.