דף הבית סרטוני הדרכה וטיפים תוכנית אירוח – משדרים עסקים בנושא משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות

תוכנית אירוח – משדרים עסקים בנושא משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות

הדרכה פנים ארגונית - פנל מומחים
הדרכה פנים ארגונית - פנל מומחים

משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות – תכנית אירוח, במסגרת סדרת התכניות "משדרים עסקים" של לשכת המסחר תל אביבי בשיתוף חברת היועצים המרכז הישראלי לשיווק. סדרת התכניות כוללת פנל מומחים מתחומים שונים והפעם תכנית בנושא משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות.

מראיינים: לבנת קייזנר מנהלת המכללה העסקית והחטיבה העסקית בלשכת המסחר תל אביב ודרור כהן, מנכ"ל חברת המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בתהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות. בנוסף צרפנו כמה מילים, למה כדאי לעשות הדרכות פנים ארגוניות לעובדים בחברתכם.

למה לעשות הדרכות פנים ארגוניות ?

הדרכות פנים ארגוניות מציעות מגוון יתרונות התורמים להצלחה וליעילות הכוללת של חברה. הוספנו לעיונכם כמה סיבות מרכזיות לכך שארגונים צריכים להשקיע בתוכניות הכשרה פנימיות :

  1. פיתוח מיומנויות – הדרכה פנים ארגונית עוזרות לעובדים לרכוש מיומנויות חדשות ולשפר את הקיימות. זה חיוני לשמירה על צוות מאומן, מיומן ומעודכן בתהליכי עבודה, שיטות מגמות והטכנולוגיות העדכניות ביותר בשוק בו אתם פועלים.
  2. שיפור ביצועי עובדים – במיוחד בתהליכי השבחת משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות במכירות. ההכשרה מספקת לצוות את הידע והכלים הדרושים  לביצוע מכירות איכותיות יותר עם אחוזי המרה טובים יותר.
  3. מעורבות עובדים ושביעות רצון – השקעה בעובדים באמצעות תכניות הכשרה פנים ארגוניות מוכיחה מחויבות שלכם להתפתחותם המקצועית עבורם. פעילות המשפרת את רמת המוטיבציה מגבירה את המורל, את שביעות הרצון בעבודה ורמת המעורבות הכוללת.
  4. שימור כישרונות – כאשר משקיעים בצמיחתם ובפיתוחם של עובדים מרכזיים, משפרים משמעותית את הסיכוי להשאירם יותר זמן כעובדים בארגונכם.
  5. שיתוף ידע – מפגשי הכשרה פנימיים יוצרים פלטפורמה לעובדים לחלוק את הידע והחוויות שלהם. פעילות זו מקלה על העברת הידע בתוך הארגון, עוזר לבנות תרבות של שיתוף פעולה ולמידה מתמשכת.
  6. תקשורת משופרת – תכניות הדרכה מספקות סביבה מובנית לתקשורת ואינטראקציה בין העובדים. פעילות המשפרת את עבודת הצוות, את מיומנויות התקשורת ומטפחת מקום עבודה שיתופי יותר.
  7. ציות והפחתת סיכונים – בתעשיות מסוימות, עמידה בתקנות ובסטנדרטים היא חיונית. הדרכה פנים ארגונית מבטיחה שהעובדים מודעים לתקנות הרלוונטיות ומצייתים להן, מה שמפחית את הסיכון לבעיות משפטיות או אי ציות לרגולציה.
  8. חדשנות ויצירתיות: תכניות הכשרה יכולות לעורר יצירתיות וחדשנות על ידי חשיפת עובדים לרעיונות, שיטות ונקודות מבט חדשות. תכניות אלו יכולות לתרום לתרבות של חדשנות בתוך הארגון.
  9. חיסכון בעלויות – השקעה בהכשרה פנימית יכולה להיות משתלמת יותר מאשר גיוס כישרונות חיצוניים או מיקור חוץ של פונקציות ספציפיות. היא מאפשרת לארגונים לפתח ולקדם כישרונות מבפנים.
  10. התאמה אישית לצרכים הארגוניים – הדרכות פנים ארגוניות מותאמות לצורכי הארגון המזמן ומטרתן לתת מענה לצרכים ולאתגרים הספציפיים של אותם הארגונים. התאמה אישית זו מבטיחה שההכשרה תואמת את המטרות והיעדים של החברה.

לסיכום

השבחת משאבי אנוש והדרכות פנים ארגוניות תורמות לצמיחה, התאמה והצלחתה של חברה על ידי פיתוח הנכס היקר ביותר שלה – אנשיה. הם מטפחים תרבות של למידה מתמשכת, חדשנות ושיתוף פעולה, ובסופו של דבר מניעים שיפור בביצועים ותחרותיות.

בהצלחה לכולם.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם