קורס ניהול השיווק והמכירות – מה הוא כולל ?
המרכז הישראלי לשיווק מזמין אותך לתוכנית מעשית ומרתקת המכשירה מנהלי ארגונים, מנהלי שיווק, אנשי מכירות ובעלי עסקים לפעול על פי אסטרטגיה שיווקית מוגדרות מראש, מערכת יעדים אפקטיבית וניהול איכותי בפעילות השיווק והמכירות. המטרה בסוף הקורס – שיפור משמעותי של התוצאות העסקיות באמצעות הגדלת מספר הפניות, שיפור אחוזי ההמרה וביצועי יותר מכירות.
קורס ניהול השיווק והמכירות הזה מהווה חלק ממגוון קורסים שמבצעת חברת המרכז הישראלי לשיווק ולקם בשיתוף ארגונים נוספים כגון לשכת המסחר תל אביב, האוניברסיטה הפתוחה, איגודים מקצועיים, מכללת ניהול פלוס ועוד.
במהלך קורס ניהול השיווק והמכירות וכחלק מעבודת הגמר, ידרשו המשתתפים להכין תכנית עבודה ואסטרטגיית שיווק ומכירות עבור העסק או החברה אותו הם מייצגים או מנהלים. המצגות יוצגו לכלל המשתתפים והמציגים יקבלו משובים אישיים על התוכניות לצורך ביצוע בפועל של התוכניות בהמשך.
הקורס כולל עשרה מפגשים מרתקים של הדרכה פרונטלית מעשית, תכנון אסטרטגי, לימודי ניהול צוותי עובדים, סרטוני הדרכה וסימולציות.
הנושאים הנלמדים :
-
תכנון אסטרטגיית שיווקית אופרטיבית.
- תפיסת השיווק המודרנית.
- בניית תמהיל שיווק איכותי.
- ניתוח SWOT, עקרון פרטו ומחזור חיי המוצר.
- ניהול זמן אישי ואסטרטגי.
- השיווק היזום והמכירה הטלפונית.
- ניהול תקין של תיקי לקוחות.
- תהליכי מכירה כחלק מרכזי של השיווק.
- אימון מנהלים ואנשי מכירות להצלחה.
- בניית אסטרטגיית פרסום ומסר פרסומי איכותי .
- שיטות מכירה מתקדמות.
- ניהול על פי סגנונות תקשורת.
- האינטרנט ככלי שיווקי .
- ניהול מדיה חברתית.
- ניהול מוטיבציה של צוותי מכירות.
- ניתוח שווקים להחדרת מוצרים חדשים.
- ניהול איכותי של ישיבות קבוצתיות ומשובים אישיים.
בסיום הקורס יקבל כל משתתף אפשרות לפגישה אישית עם יועץ שיווקי מטעם המרכז הישראלי לשיווק במטרה לסייע להם ליישם את תכנית העבודה האסטרטגית שהכינו במהלך הקורס וכדי לוודא שיפור משמעותי ביכולות השיווק והמכירות בארגונים של המשתתפים.
לפרטים נוספים ותוכנית הקורס – ניהול השיווק והמכירות מומלץ להשאיר פרטים בחלק התחתון של הדף.
אנשי מכירות ומנהלי מכירות המעוניינים להתמקד רק בנושאי הדרכת במכירות מוזמנים להיכנס לקישור הבא של קורס מכירות ולקבל את תכניות ההדרכה הרלוונטית עבורם.
הצלחה לכולם ותוצאות עסקיות מצוינות.