דף הבית ניהול עסקי ייעוץ עסקי – מייעלים את הפעילות העסקית

ייעוץ עסקי – מייעלים את הפעילות העסקית

כל עסק או חברה שואפים לגדול, להתפתח ולפעול נכונה אל מול כל אילוץ שעולה. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת תלויה בתהליכי ייעוץ עסקי ביקורתיים ואובייקטיביים אשר מבוצעים על ידי גורם חיצוני מנוסה. להלן מטרות ייעוץ עסקי וכיצד הוא מבוצע בפועל.

יועץ עסקי שמח בגלל התוצאות העסקיות שהשיג עבור לקוחותיו
יועץ עסקי מרוצה מהתוצאות העסקיות

מטרת העל של כל ייעוץ עסקי מקצועי

מטרת שירותי ייעוץ עסקי ברורה – למנף את הפוטנציאל הקיים של הארגון עד למקסימום. יחד עם זאת יש להדגיש כי ייעוץ עסקי מקצועי אינו מתיימר להתערב בתהליכים קיימים אלא רק לשקף את הקיים ולהעניק כלים מתאימים לניהול טוב יותר, לדרכי עבודה חכמים יותר ולנקיטת אסטרטגיה שיווקית פורה הרבה יותר. כמו כן, ייעוץ עסקי נכון, הינו כזה אשר נבנה שלב אחר שלב כאשר כל פעם מגיעים לתוצאה הרצויה וממשיכים ממנה קדימה בצורה לוגריתמית למינוף מהיר ומוצלח יותר.

ייעוץ עסקי – שלבי האפיון

כל תהליך ייעוץ עסקי מתחיל באפיון ממוקד של כל גורמי העסק. בשלב הראשון נבחר יועץ עסקי מקצועי למשימה, אשר מכיר את זירת הפעולה של העסק בהיקף הפעילות וההעסקה המסוימים. תהליך האפיון יבדוק את תהליכי העבודה השונים, בחינת הנהלים, ביצוע תצפיות וראיונות עם עובדים ומנהלים, ביצוע סקר שביעות רצון מהעבודה, מעבר על דוחות כספיים ומציאת נקודות חלשות בולטות לעין.

ייעוץ עסקי – דרכי פעולה

ישנן מספר דרכי פעולה בהן היועץ העסקי נוקט, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. ההתמקדות העיקרית של כל ייעוץ עסקי מקצועי הינה בצוותי העובדים ויחסיהם עם מנהליהם. חידוד ושיפור נהלי העבודה מתבצעים במקביל לקיום סדנאות וקורסים (גיבוש, שיווק, מכירות), יומלצו המלצות לתנועת עובדים מ- ו- אל תפקידים שונים ולעיתים רבות אף ינוהלו מחלקות שונות בידי החברה החיצונית לשם בדיקת אסטרטגיות ניהול אפשריות לקידום האינטרסים של הארגון (כגון ניהול צוותי מכירה).  חברות ייעוץ עסקי מקצועיות כגון המרכז הישראלי לשיווק אף מסוגלות להציע למנהלים אפשרויות מימון קורצות (כגון הלוואה בערבות מדינה), קורסים בניהול משא ומתן, פיתוח שווקים בחו"ל ועוד. אין ספק כי מדובר בשירות שכל עסק או חברה חייבים להיעזר בו אחת לכמה זמן.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם