השוק הישראלי המאופיין באגרסיביות שיווקית ובמלחמה על כיסו של הלקוח מחייב חברות וארגונים, לעבור משיווק פסיבי לשיווק יוזם וממוקד. שימוש באנשי טלמרקטינג ומתאמי פגישות מאפשר לחברות לבצע חדירה אפקטיבית ופתיחת דלתות ללקוחות פוטנציאלים חדשים ואילו השירות הטוב מאפשר הגדלת נתח לקוח והכנסות בהתאם. שימוש איכותי בכלים המועברים בקורס ישפרו משמעותית את כמות הלקוחות והתוצאות העסקיות.
אנו מציעים הדרכה פנים ארגונית במכירות טלפוניות . ההדרכה הינה מעשית וכוללת 2 מפגשי הדרכה פרונטאלית ושני מפגשי תרגול תוך כדי ביצוע שיחות ללקוחות פוטנציאליים ומשובים בהתאם.
הנושאים הנלמדים :
- השירות כחלק מהשיווק.
- שיטות למתן שירות אפקטיבי ויעיל.
- שפת הגוף הטלפונית .
- אחריות אישית ורגשית במכירות .
- פתיחת אפקטיבית של שיחה יזומה .
- כיצד לעבור את המזכירה המסננת .
- בניית אמון וזיהוי צרכים פסיכולוגיים .
- השימוש בשאלות ככלי מנצח .
- כיצד לדבר – קצב דיבור, עוצמת קול ואינטונציה .
- ההקשבה ללקוח והתאמת המכירה / שירות למצב רוחו.
- שיטות לסגירה יעילה של עסקה .
- טיפול יעיל בהתנגדויות .
- בניית תזרימי שיחה אפקטיביים .
- התאמת המכירה ו/או השירות לסגנון התקשורת של הלקוח .