הדרכות לצוות המכירות – עד כמה זה אפקטיבי לתהליך המכירה? דרור כהן15 במאי 2022 הדרכות מכירה פנים ארגוניות לצוות המכירות, עד כמה הדבר אפקטיבי לתהליך המכירה ? הבאנו לכם כמה יתרונות חשובים להדרכות מכירה עבור צוות המכירות שלכם.
תהליך המכירה – לא כמו שחשבתם דרור כהן11 באפריל 2022 רוב אנשי המכירות מניחים שתהליך המכירה הוא ליניארי וכולל בתוכו קבוצה של שלבים שחוזרים על עצמם מול כל הלקוחות הפוטנציאליים ובסוף מחזור המכירה הלקוח הפוטנציאלי בוחר בכם או במתחרה שלכם. אנשי המכירות הטובים יודעים שיש גם אפשרות שלישית שבדרך כלל אינה נלקחת בחשון –...
כיצד להפוך חתול לאריה? דרור כהן24 במאי 2021 בטבע, חתול שנולד גור חתולים איננו יכול להיות אריה כשיגדל גם אם נאכיל אותו בוויטמינים מיוחדים, אבל בצוותי מכירות, מחובתנו להעסיק רק אריות כי "בג'ונגל" של השוק הישראלי אין מקום לחתולים והאוכל (הכנסות) של ארגון אחד מגיע על חשבון המתחרים שלו.
האם יש יתרון בהדרכות פנים ארגוניות על פני הדרכות הטרוגניות? דרור כהן1 במרץ 2021 לאחר למעלה מ 20 שנות ניסיון של הדרכות פנים ארגוניות, שאלנו את עצמנו את שתי השאלות הבאות : האם הדרכות פנים ארגוניות במכירות בהכרח משפרות את התוצאות העסקיות בארגון ? והאם התרבות הארגונית של "הארגון הלומד" משפרת את רמת המוטיבציה של העובדים ואת מחזור המכירות ?
הגדלת המכירות בתקופת הקורונה דרור כהן29 בנובמבר 2020 תקופת הקורונה הפסיקה את פעילותם של עסקים רבים, וכדאי להבין האם בתקופת שפל שכזו עדין יש פוטנציאל להגדיל מכירות בארגונים וחברות ?
ניהול המרחב הקמעונאי- חלק 5 סידור המדפים דרור כהן12 באוגוסט 2020 אחת המטלות המרכזיות של מנהל עסק קמעונאי זה ליצור חווית קניה, חוויה משתנה בכל ביקור של הלקוח הפוטנציאלי בחנות. לצורך כך כל תהליך סידור החנות השתנה בתקופה האחרונה.
ניהול המרחב הקמעונאי – חלק 4 הרגלי רכישה דרור כהן4 באוגוסט 2020 במאמר זה, אתמקד בתהליך המכירה בעולם הקמעונאי, ונציין כמה סודות מהרגלי הרכישה של הלקוחות הפוטנציאליים.
כתבות בנושא: ניהול עסקים בתקופת משבר הקורונה דרור כהן26 ביולי 2020 תקופת מגפת הקורונה יוצרת מצוקה ברוב העסקים הפעילים שנדרשים לבצע התאמות בהתאם למצב הקיים. מצ"ב לעיונכם כמה המלצות להתאמות כדי לעבור את התקופה הקשה ואף לצאת ממנה מחוזקים.